Pozycjonowanie stron Toruń (SEO) – Skuteczne kampanie SEO

Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?

Oszczędzasz czas

Nie musisz działać po omacku. Nie musisz zgadywać, które frazy kluczowe się opłacają, a które nie. Nie musisz także testować, które metody pozycjonowania są skuteczne, a które szkodzą. Wszystko zrobimy za Ciebie, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Oszczędzasz pieniądze

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych nadal jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to także metoda dużo łatwiej mierzalna, skalowalna i wyżej konwertująca. Kampania SEO to zatem inwestycja, a nie koszt.

Rozwijasz biznes

Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu będzie na nią trafiała coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Dzięki skutecznej kampanii SEO Twój biznes będzie się stabilnie rozwijał.

Analiza fraz kluczowych

Odpowiedni dobór fraz kluczowych stanowi fundament dla sukcesu całej kampanii. Źle dobrane frazy to niemal gwarant braku satysfakcjonujących pozycji, wartościowych użytkowników, konwersji i sprzedaży. Dlatego właśnie do tego elementu podchodzimy ze szczególną pieczołowitością analizując konkurencję, obecną sytuację w SERPach (organicznych wynikach wyszukiwania) oraz domenę docelową.

Kompleksowy audyt i optymalizacja serwisu

Dostarczanie nowych treści na stronę

W kolejnym etapie przygotowujemy nowe treści na stronę. Często spotykamy się z sytuacją, w której brakuje np. opisów kategorii lub opisy produktów zostały skopiowane. Unikalność treści oraz jej wysoki poziom merytoryczny jest jedną z ważniejszych rzeczy w procesie pozycjonowania serwisu. Dlatego też uzupełniamy wszelkie braki w tym zakresie.

Prowadzenie kampanii pozyskiwania linków

Monitoring i analiza wyników

Każdy przypadek jest inny. Metody świetnie się sprawdzające dla jednej witryny, wcale nie muszą działać dla drugiej. Dlatego stale monitorujemy efekty naszej pracy i w razie konieczności modyfikujemy strategię. Z uwagi na tę zmienność warunków, niekiedy zdarza się, że na pierwsze realne efekty trzeba poczekać nawet około pół roku.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapoznaj się z naszym krótkim FAQ na temat pozycjonowania stron.

Jaki będzie efekt prowadzonej kampanii pozycjonowania strony?


Wzrost pozycji słów kluczowych

Nasze główne działania będą się skupiały na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.

Wzrost widoczności

Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych to niejedyny nasz cel. Drugą kwestią, o którą będziemy dbali to stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością.

Większe grono potencjalnych Klientów

Nasza działania w prostej linii prowadzą do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. Przełoży się to także na zwiększającą się sprzedaż.

Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?


Poniżej prezentujemy kilka przykładów efektów naszej pracy w różnych branżach. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.

Przykład 1 – Branża zdrowotna

Mały serwis o tematyce zdrowotnej. Po pół roku pracy portal odwiedzało prawie 45% użytkowników więcej. Strona była przyzwoicie zoptymalizowana przez właściciela. Nasze działania polegały głównie na publikacji nowych wysokiej jakości treści, doszlifowaniu obecnych oraz linkowaniu strony.

Przykład 2 – Branża obsługi technicznej eventów

Klient działający w branży obsługi technicznej imprez. Na powyższym zrzucie widać efekt rocznej pracy nad witryną. Serwis z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz większą widoczność w Google, dzięki czemu liczba nowych użytkowników regularnie wzrasta.

Przykład 3 – Branża zdrowotna

Serwis z branży zdrowotnej. Nad stroną pracowaliśmy praktycznie od początku jego istnienia. Na zrzucie widać kolosalny efekt półrocznej pracy nad witryną – optymalizacja, publikacja nowych treści, link building.

Przykład 4 – Branża budowlana

Serwis z branży budowlanej. Na powyższych statystykach widać wyniki z marca 2019 w porównaniu do listopada 2018. Liczba odwiedzin z organicznych wyników wyszukiwania wzrosła ponad dwukrotnie.

Przykład 5 – Branża modowa i lifestyle

Serwis działa w branży modowej. Po trzech miesiącach pracy wzrost z organicznych wyników wyszukiwania wyniósł ponad 160%. Największy efekt dała optymalizacja struktury serwisu, linkowania wewnętrznego i eliminacja podstron o słabej jakości merytorycznej.

Jak realizujemy kampanie SEO?


Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony

W odpowiedzi otrzymasz wstępny kosztorys

Po dopięciu warunków umowy i jej podpisaniu przystępujemy do analizy fraz kluczowych

W uzgodnieniu z Tobą wybieramy ostateczne frazy

Wykonujemy wszelkie niezbędne audyty, wykonujemy optymalizację i rozpoczynamy linkowanie

Co miesiąc analizujemy efekty i w razie konieczności modyfikujemy strategię działania

Garść statystyk…

Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?

Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.

ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania

Jak długą treść tworzyć?

Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.

Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę

Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń

Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).

Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych

Pro
3499 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla dużych sklepów internetowych, dużych firm i korporacji


W pakiecie 50 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 90 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Medium
Optymalny wybór
1749 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla sklepów internetowych i mniejszych firm działających ogólnokrajowo


W pakiecie 30 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 50 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Standard
1169 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla mniejszych firm działających lokalnie


W pakiecie 15 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 20 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Jeżeli żaden z zaproponowanych pakietów Cię nie satysfakcjonuje, zapraszamy do kontaktu celem indywidualnej wyceny.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.

FAQ

Jak realizować skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?

Aby proces pozycjonowania stron WWW był jak najbardziej skuteczny, niezbędne jest doświadczenie. Prawda jest taka, że całego tego procesu nie da się nauczyć z książek, czy kursów online. Bez niezbędnego doświadczenia w pozycjonowaniu, realizacja takiej usługi dzieje się w dużej mierze po omacku. Zatem do efektywnego pozycjonowania strony w Internecie, absolutnie niezbędne jest posiadanie wieloletniego doświadczenia, aby wiedzieć co przynosi pozytywne rezultaty, a czego lepiej unikać. Dzięki temu podniesienie widoczności strony internetowej będzie tylko kwestią czasu.

Pozycjonowanie stron Toruń – na czym polega pozycjonowanie stron WWW lokalnie?

Lokalne pozycjonowanie stron WWW to nic innego jak sprawienie, aby dany serwis był jak najlepiej widoczny w wynikach wyszukiwania Google, ale tylko na danym obszarze geograficznym (np. pozycjonowanie Toruń). Nie interesuje nas w tym przypadku, aby serwis był dobrze widoczny na terenie całego kraju, ponieważ przedsiębiorstwu zależy na pozyskiwaniu potencjalnych klientów wyłącznie z określonego obszaru, jakim najczęściej jest województwo. W tym wariancie niezwykle ważne będzie posiadanie dobrze zoptymalizowanej wizytówki Google Moja Firma, z której korzysta obecnie coraz więcej przedsiębiorców.

Czy pozycjonowania stron można się szybko nauczyć?

Aby skutecznie pozycjonować strony internetowe, niezbędny jest czas poświęcony w celu nauki tej sztuki. Przeczytanie kilku książek czy ukończenie kilku kursów internetowych nie zajmie miele czasu, jednak nie wystarczy to, by móc z sukcesami zajmować się marketingiem internetowym. Dobre realizowanie usług SEO prowadzi w konsekwencji do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez dane przedsiębiorstwo, jednak do tego potrzeba specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron w wyszukiwarce?

Pozycjonowanie strony internetowej na określone przez użytkowników zapytania nie musi być drogie. Kluczem do zbilansowania budżetu jest odpowiednie know-how. Każda firma, która profesjonalnie zajmuję się SEO dla swoich klientów, powinna posiadać swój własny proces oparty na doświadczeniu i testach. Dzięki temu kampania SEO będzie mogła być realizowana w niższych kosztach.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu klientów przede wszystkim z określonego obszaru jakim jest 1-2 województwa, to pozycjonowanie lokalne jest jak najbardziej dla Ciebie. Z tego grona z całą pewnością można wykluczyć wszelkiej maści sklepy internetowe. Na ogół lokalne pozycjonowanie w sieci jest właściwie dla mniejszych i średnich firm z branż usługowych.

Czy pozycjonowanie wpływa na zdobywanie potencjalnych klientów?

Pozycjonowanie właśnie po to jest realizowane, aby na Twojej stronie internetowej było jak najwięcej potencjalnych klientów. Nie jest żadnym problemem, aby sprowadzić na daną stronę WWW duży ruch użytkowników. Sztuką natomiast jest, aby sprowadzić takich użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoimi produktami oraz usługami. Zatem skuteczne pozycjonowanie stron WWW to nie tylko podnoszenie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce na zadane frazy kluczowe. Jest to ważny element, ale tylko pośredni. Najistotniejszym jest, aby cała ta kampania sprowadzała na Twoją stronę WWW potencjalnych klientów.

Jakie są procesy pozycjonowania w wyszukiwarce Google?

Pierwszym krokiem w każdej kampanii SEO powinno być wybranie właściwych fraz kluczowych. Następny etap to optymalizacja witryny pod te słowa kluczowe. Podejmowanie jakichkolwiek działań bez tych dwóch elementów mija się z jakimkolwiek celem. W kolejnych etapach pozyskujemy mocne linki prowadzące do stron naszych klientów oraz monitorujemy jak strona internetowa reaguje na nasze działania.

Takie podejście pozwala na optymalne osiąganie pozytywnych rezultatów. Jesteśmy w stanie wdrażać stosowne zmiany w strategii i stale trzymamy rękę na pulsie.

Czym jest pozycjonowanie szerokie?

Toruń pozycjonowanie stron internetowych szerokie polega na tym, aby nie skupiać całego procesu SEO jedynie na kilku wybranych frazach kluczowych. Chodzi w tym o to, aby witryna była widoczna na dziesiątki, jeśli nie setki, ważnych dla danego biznesu fraz kluczowych. Najczęściej frazy te są pokrewne frazom głównym. Wpłynie to pozytywnie na rozpoznawalność pozycjonowanej strony w Internecie.

Należy w tym momencie zaznaczyć, że pozycjonowanie wąskie, czyli skupione wyłącznie na kilku najważniejszych frazach, jest bardzo ryzykowną strategią. Wynika to z faktu, że wyszukiwarka Google sama z siebie jest bardzo nieprzewidywalna i może się okazać, że wypozycjonowanie strony na jedynie 4-5 fraz będzie nieopłacalne. Dużo lepszym rozwiązaniem jest jednoczesne pozycjonowanie jej na szereg fraz pokrewnych frazom głównym. Wówczas cała kampania SEO obarczona jest dużo niższym ryzykiem.

Audyt SEO – czy trzeba go wykonać przed pozycjonowaniem?

Jednym z pierwszych etapów pozycjonowania stron WWW jest optymalizacja witryny. Aby ją wykonać poprawnie, absolutnie niezbędny jest audyt SEO. W tego typu usługach chodzi głównie o to, aby przygotować całą niezbędną dokumentację pod wdrażane zmiany na stronie. Nasi klienci otrzymują kompleksowy audyt SEO oraz optymalizację witryny gratis, w ramach płaconego abonamentu.

Oczywiście istnieje również możliwość zamówienia u nas audytu SEO bez wcześniejszego podpisywania umowy. Jeśli chcesz zweryfikować jak obecna firma pozycjonująca wywiązuje się ze swojego zadania, możesz bez przeszkód skontaktować się z nami w celu wykonania takiej właśnie analizy. Z chęcią odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości.

 

Nasze marki