Skuteczne pozycjonowanie serwisu internetowego to podstawa sukcesu firmy w Internecie. Dobrze zaplanowana i konsekwentnie prowadzona kampania SEO przyniesie wymierne korzyści w postaci napływu nowych użytkowników, zwiększenia sprzedaży oraz zysków przedsiębiorstwa.
Na dobrze i kompleksowo prowadzoną kampanię pozycjonowania składa się kilka elementów:
- Poprawnie przygotowana i zoptymalizowana strona pod kątem technicznym.
- Rzetelna analiza słów kluczowych, na które strona ma być widoczna w Google.
- Optymalizacja treści na stronie pod docelowe frazy kluczowe.
- Sukcesywna i konsekwentna kampania pozyskiwania wysokiej jakości linków (link building).
- Pomiar efektów i ewentualna korekta strategii.
Realizujemy właśnie takie kampanie. Zdajemy sobie sprawę, że każda firma jest inna, ma inne cele. Z tego też powodu do pracy z każdym Klientem podchodzimy indywidualnie i nieszablonowo.
Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?
Oszczędzasz czas
Nie musisz działać po omacku. Nie musisz zgadywać, które frazy kluczowe się opłacają, a które nie. Nie musisz także testować, które metody pozycjonowania są skuteczne, a które szkodzą. Wszystko zrobimy za Ciebie, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Oszczędzasz pieniądze
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych nadal jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to także metoda dużo łatwiej mierzalna, skalowalna i wyżej konwertująca. Kampania SEO to zatem inwestycja, a nie koszt.
Rozwijasz biznes
Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu będzie na nią trafiała coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Dzięki skutecznej kampanii SEO Twój biznes będzie się stabilnie rozwijał.
Jaki będzie efekt prowadzonej kampanii pozycjonowania strony?
Wzrost pozycji słów kluczowych
Nasze główne działania będą się skupiały na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.
Wzrost widoczności
Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych to niejedyny nasz cel. Drugą kwestią, o którą będziemy dbali to stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością.
Większe grono potencjalnych Klientów
Nasza działania w prostej linii prowadzą do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. Przełoży się to także na zwiększającą się sprzedaż.
Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?
Poniżej prezentujemy kilka przykładów efektów naszej pracy w różnych branżach. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.
Przykład 1 – NIEWIELKI SKLEP INTERNETOWY
Na wykresie znajduje się liczba fraz widoczna w TOP50 w Google. Zaczęliśmy współpracę właściwie od zera w kwietniu 2022 przy najniższym pakiecie cenowym. Projekt rozwijał się stabilnie. W grudniu 2022 mieliśmy sporą aktualizację algorytmu Google. Szybko dostosowaliśmy nasze sposoby działania i właściwie od razu, na początku roku 2023, witryna gwałtownie ruszyła do góry.
Przykład 2 – DUŻY SKLEP INTERNETOWY
Poniżej widać kwotę przychodów w ujęciu miesięcznym. Prace rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 przy najwyższym pakiecie cenowym. W ciągu pół roku sprzedaż skoczyła dwukrotnie.
Przykład 3 – niewielka wizytówka firmowa
Na wykresie znajduje się liczba użytkowników z Google w ujęciu miesięcznym. Prace zaczynaliśmy niemal od zera w drugiej połowie 2020 roku przy najniższym pakiecie cenowym. W niespełna rok zwielokrotniliśmy liczbę użytkowników na stronie.
Jak realizujemy kampanie SEO?
Garść statystyk…
Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?
Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.
ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania
Jak długą treść tworzyć?
Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.
Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę
Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń
Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).
Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych
Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.
FAQ
Jak realizować skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
Aby proces pozycjonowania stron WWW był jak najbardziej skuteczny, niezbędne jest doświadczenie. Prawda jest taka, że całego tego procesu nie da się nauczyć z książek, czy kursów online. Bez niezbędnego doświadczenia w pozycjonowaniu, realizacja takiej usługi dzieje się w dużej mierze po omacku. Zatem do efektywnego pozycjonowania strony w Internecie, absolutnie niezbędne jest posiadanie wieloletniego doświadczenia, aby wiedzieć co przynosi pozytywne rezultaty, a czego lepiej unikać. Dzięki temu podniesienie widoczności strony internetowej będzie tylko kwestią czasu.
Pozycjonowanie stron Toruń – na czym polega pozycjonowanie stron WWW lokalnie?
Lokalne pozycjonowanie stron WWW to nic innego jak sprawienie, aby dany serwis był jak najlepiej widoczny w wynikach wyszukiwania Google, ale tylko na danym obszarze geograficznym (np. pozycjonowanie Toruń). Nie interesuje nas w tym przypadku, aby serwis był dobrze widoczny na terenie całego kraju, ponieważ przedsiębiorstwu zależy na pozyskiwaniu potencjalnych klientów wyłącznie z określonego obszaru, jakim najczęściej jest województwo. W tym wariancie niezwykle ważne będzie posiadanie dobrze zoptymalizowanej wizytówki Google Moja Firma, z której korzysta obecnie coraz więcej przedsiębiorców.
Czy pozycjonowania stron można się szybko nauczyć?
Aby skutecznie pozycjonować strony internetowe, niezbędny jest czas poświęcony w celu nauki tej sztuki. Przeczytanie kilku książek czy ukończenie kilku kursów internetowych nie zajmie miele czasu, jednak nie wystarczy to, by móc z sukcesami zajmować się marketingiem internetowym. Dobre realizowanie usług SEO prowadzi w konsekwencji do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej przez dane przedsiębiorstwo, jednak do tego potrzeba specjalistów z wieloletnim doświadczeniem.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron w wyszukiwarce?
Pozycjonowanie strony internetowej na określone przez użytkowników zapytania nie musi być drogie. Kluczem do zbilansowania budżetu jest odpowiednie know-how. Każda firma, która profesjonalnie zajmuję się SEO dla swoich klientów, powinna posiadać swój własny proces oparty na doświadczeniu i testach. Dzięki temu kampania SEO będzie mogła być realizowana w niższych kosztach.
Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?
Odpowiedź jest bardzo prosta. Jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu klientów przede wszystkim z określonego obszaru jakim jest 1-2 województwa, to pozycjonowanie lokalne jest jak najbardziej dla Ciebie. Z tego grona z całą pewnością można wykluczyć wszelkiej maści sklepy internetowe. Na ogół lokalne pozycjonowanie w sieci jest właściwie dla mniejszych i średnich firm z branż usługowych.
Czy pozycjonowanie wpływa na zdobywanie potencjalnych klientów?
Pozycjonowanie właśnie po to jest realizowane, aby na Twojej stronie internetowej było jak najwięcej potencjalnych klientów. Nie jest żadnym problemem, aby sprowadzić na daną stronę WWW duży ruch użytkowników. Sztuką natomiast jest, aby sprowadzić takich użytkowników, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoimi produktami oraz usługami. Zatem skuteczne pozycjonowanie stron WWW to nie tylko podnoszenie pozycji Twojej strony w wyszukiwarce na zadane frazy kluczowe. Jest to ważny element, ale tylko pośredni. Najistotniejszym jest, aby cała ta kampania sprowadzała na Twoją stronę WWW potencjalnych klientów.
Jakie są procesy pozycjonowania w wyszukiwarce Google?
Pierwszym krokiem w każdej kampanii SEO powinno być wybranie właściwych fraz kluczowych. Następny etap to optymalizacja witryny pod te słowa kluczowe. Podejmowanie jakichkolwiek działań bez tych dwóch elementów mija się z jakimkolwiek celem. W kolejnych etapach pozyskujemy mocne linki prowadzące do stron naszych klientów oraz monitorujemy jak strona internetowa reaguje na nasze działania.
Takie podejście pozwala na optymalne osiąganie pozytywnych rezultatów. Jesteśmy w stanie wdrażać stosowne zmiany w strategii i stale trzymamy rękę na pulsie.
Czym jest pozycjonowanie szerokie?
Toruń pozycjonowanie stron internetowych szerokie polega na tym, aby nie skupiać całego procesu SEO jedynie na kilku wybranych frazach kluczowych. Chodzi w tym o to, aby witryna była widoczna na dziesiątki, jeśli nie setki, ważnych dla danego biznesu fraz kluczowych. Najczęściej frazy te są pokrewne frazom głównym. Wpłynie to pozytywnie na rozpoznawalność pozycjonowanej strony w Internecie.
Należy w tym momencie zaznaczyć, że pozycjonowanie wąskie, czyli skupione wyłącznie na kilku najważniejszych frazach, jest bardzo ryzykowną strategią. Wynika to z faktu, że wyszukiwarka Google sama z siebie jest bardzo nieprzewidywalna i może się okazać, że wypozycjonowanie strony na jedynie 4-5 fraz będzie nieopłacalne. Dużo lepszym rozwiązaniem jest jednoczesne pozycjonowanie jej na szereg fraz pokrewnych frazom głównym. Wówczas cała kampania SEO obarczona jest dużo niższym ryzykiem.
Audyt SEO – czy trzeba go wykonać przed pozycjonowaniem?
Jednym z pierwszych etapów pozycjonowania stron WWW jest optymalizacja witryny. Aby ją wykonać poprawnie, absolutnie niezbędny jest audyt SEO. W tego typu usługach chodzi głównie o to, aby przygotować całą niezbędną dokumentację pod wdrażane zmiany na stronie. Nasi klienci otrzymują kompleksowy audyt SEO oraz optymalizację witryny gratis, w ramach płaconego abonamentu.
Oczywiście istnieje również możliwość zamówienia u nas audytu SEO bez wcześniejszego podpisywania umowy. Jeśli chcesz zweryfikować jak obecna firma pozycjonująca wywiązuje się ze swojego zadania, możesz bez przeszkód skontaktować się z nami w celu wykonania takiej właśnie analizy. Z chęcią odpowiemy na wszelkie Twoje wątpliwości.
Nasze marki