Pozycjonowanie stron Bydgoszcz (SEO) – Skuteczne kampanie SEO

Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?

Oszczędzasz czas

Nie musisz działać po omacku. Nie musisz zgadywać, które frazy kluczowe się opłacają, a które nie. Nie musisz także testować, które metody pozycjonowania są skuteczne, a które szkodzą. Wszystko zrobimy za Ciebie, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.

Oszczędzasz pieniądze

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych nadal jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to także metoda dużo łatwiej mierzalna, skalowalna i wyżej konwertująca. Kampania SEO to zatem inwestycja, a nie koszt.

Rozwijasz biznes

Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu będzie na nią trafiała coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Dzięki skutecznej kampanii SEO Twój biznes będzie się stabilnie rozwijał.

Analiza fraz kluczowych

Odpowiedni dobór fraz kluczowych stanowi fundament dla sukcesu całej kampanii. Źle dobrane frazy to niemal gwarant braku satysfakcjonujących pozycji, wartościowych użytkowników, konwersji i sprzedaży. Dlatego właśnie do tego elementu podchodzimy ze szczególną pieczołowitością analizując konkurencję, obecną sytuację w SERPach (organicznych wynikach wyszukiwania) oraz domenę docelową.

Kompleksowy audyt i optymalizacja serwisu

Dostarczanie nowych treści na stronę

W kolejnym etapie przygotowujemy nowe treści na stronę. Często spotykamy się z sytuacją, w której brakuje np. opisów kategorii lub opisy produktów zostały skopiowane. Unikalność treści oraz jej wysoki poziom merytoryczny jest jedną z ważniejszych rzeczy w procesie pozycjonowania serwisu. Dlatego też uzupełniamy wszelkie braki w tym zakresie.

Prowadzenie kampanii pozyskiwania linków

Monitoring i analiza wyników

Każdy przypadek jest inny. Metody świetnie się sprawdzające dla jednej witryny, wcale nie muszą działać dla drugiej. Dlatego stale monitorujemy efekty naszej pracy i w razie konieczności modyfikujemy strategię. Z uwagi na tę zmienność warunków, niekiedy zdarza się, że na pierwsze realne efekty trzeba poczekać nawet około pół roku.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapoznaj się z naszym krótkim FAQ na temat pozycjonowania stron.

Jaki będzie efekt prowadzonej kampanii pozycjonowania strony?


Wzrost pozycji słów kluczowych

Nasze główne działania będą się skupiały na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.

Wzrost widoczności

Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych to niejedyny nasz cel. Drugą kwestią, o którą będziemy dbali to stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością.

Większe grono potencjalnych Klientów

Nasza działania w prostej linii prowadzą do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. Przełoży się to także na zwiększającą się sprzedaż.

Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?


Poniżej prezentujemy kilka przykładów efektów naszej pracy w różnych branżach. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.

Przykład 1 – Branża zdrowotna

Mały serwis o tematyce zdrowotnej. Po pół roku pracy portal odwiedzało prawie 45% użytkowników więcej. Strona była przyzwoicie zoptymalizowana przez właściciela. Nasze działania polegały głównie na publikacji nowych wysokiej jakości treści, doszlifowaniu obecnych oraz linkowaniu strony.

Przykład 2 – Branża obsługi technicznej eventów

Klient działający w branży obsługi technicznej imprez. Na powyższym zrzucie widać efekt rocznej pracy nad witryną. Serwis z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz większą widoczność w Google, dzięki czemu liczba nowych użytkowników regularnie wzrasta.

Przykład 3 – Branża zdrowotna

Serwis z branży zdrowotnej. Nad stroną pracowaliśmy praktycznie od początku jego istnienia. Na zrzucie widać kolosalny efekt półrocznej pracy nad witryną – optymalizacja, publikacja nowych treści, link building.

Przykład 4 – Branża budowlana

Serwis z branży budowlanej. Na powyższych statystykach widać wyniki z marca 2019 w porównaniu do listopada 2018. Liczba odwiedzin z organicznych wyników wyszukiwania wzrosła ponad dwukrotnie.

Przykład 5 – Branża modowa i lifestyle

Serwis działa w branży modowej. Po trzech miesiącach pracy wzrost z organicznych wyników wyszukiwania wyniósł ponad 160%. Największy efekt dała optymalizacja struktury serwisu, linkowania wewnętrznego i eliminacja podstron o słabej jakości merytorycznej.

Jak realizujemy kampanie SEO?


Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony

W odpowiedzi otrzymasz wstępny kosztorys

Po dopięciu warunków umowy i jej podpisaniu przystępujemy do analizy fraz kluczowych

W uzgodnieniu z Tobą wybieramy ostateczne frazy

Wykonujemy wszelkie niezbędne audyty, wykonujemy optymalizację i rozpoczynamy linkowanie

Co miesiąc analizujemy efekty i w razie konieczności modyfikujemy strategię działania

Garść statystyk…

Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?

Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.

ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania

Jak długą treść tworzyć?

Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.

Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę

Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń

Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).

Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych

Pro
3499 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla dużych sklepów internetowych, dużych firm i korporacji


W pakiecie 50 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 90 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Medium
Optymalny wybór
1749 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla sklepów internetowych i mniejszych firm działających ogólnokrajowo


W pakiecie 30 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 50 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Standard
1169 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla mniejszych firm działających lokalnie


W pakiecie 15 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 20 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Masz 5 dni roboczych na rozwiązanie umowy od dnia jej podpisania bez podania przyczyny


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Jeżeli żaden z zaproponowanych pakietów Cię nie satysfakcjonuje, zapraszamy do kontaktu celem indywidualnej wyceny.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.

FAQ

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google – na czym polega?

Jeśli prowadzisz firmę, to albo miałeś już jakieś doświadczenia z SEO, albo dopiero będziesz te doświadczenia zbierał. Musisz wiedzieć, że pozycjonowanie stron internetowych nie jest rzeczą, której można się nauczyć z dnia na dzień. Nie wystarczy przeczytać kilku książek i ukończyć kilka kursów online. Absolutnie niezbędną rzeczą jest zebranie doświadczenia, co wiąże się z wieloletnią praktyką. Takie przygotowanie pozwala na skuteczny przyciąganie użytkowników na Twoją stronę WWW bezpośrednio z organicznych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google. W pozycjonowaniu chodzi właśnie o to, aby na Twojej stronie było coraz więcej nowych potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy – czy warto w to inwestować?

Jeśli Twoja firma działa przede wszystkim na terenie Bydgoszczy lub województwa kujawsko pomorskiego, to z całą pewnością można powiedzieć, że pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwania Google jest dla Ciebie. Sytuacja ta dotyczy przede wszystkim wszelkiej maści mniejszych firm usługowych. Jeżeli natomiast prowadzisz sklep internetowy, to zdecydowanie powinieneś zainwestować w pozycjonowanie strony ogólnopolskie.

Pozycjonowanie – ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszt pozycjonowania witryn internetowych jest zależny od kilku czynników. Głównym jest konkurencyjność fraz kluczowych, na które chcesz być widoczny w wyszukiwarce Google. Jeśli chcesz, by użytkownicy byli w stanie znaleźć Cię w Internecie na interesujące Cię zapytania, to musisz się nastawić na inwestycję długofalową. Jednak ta cierpliwość z całą pewnością zaowocuje. Skuteczne pozycjonowanie wpływa bowiem na zdobywanie potencjalnych klientów.

Strona internetowa – jak ją przygotować pod SEO?

Właściwa optymalizacja witryny wymaga nie tylko wiedzy z zakresu SEO, ale również znajomości budowy serwisów od strony technicznej. Cały proces przygotowywania stron po pozycjonowanie to inaczej optymalizacja strony. Wpłynie to pozytywnie na zwiększanie widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych.

Pozycjonowanie lokalne, a pozycjonowanie ogólnopolskie – czym się różnią?

Jeżeli Twoja firma pozyskuje klientów głownie z obszaru np. jednego województwa, to właściwym rozwiązaniem będzie dla Ciebie pozycjonowanie lokalne. Jeśli natomiast prowadzisz na przykład sklep internetowy, to wówczas lepszym będzie pozycjonowanie ogólnopolskie. Zatem można w skrócie powiedzieć, że pozycjonowaniem lokalnym nazywamy sytuację, w której zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie z wąskiego obszaru geograficznego. Istotnym jest, że w tym przypadku należy nieco inaczej zadbać o optymalizację strony. Wówczas pozyskanie klienta będzie nieco łatwiejsze.

Pozycjonowanie stron WWW w Internecie na terenie Bydgoszczy – jak robić to skutecznie?

Faktem jest, że pozycjonowania stron WWW nie da się nauczyć w szybkim tempie. Wymaga to odpowiedniego doświadczenia. Bydgoszcz, jako jedno z największych miast w Polsce jest wysoce konkurencyjne w wieli branżach. Dlatego też to właśnie doświadczenie będzie w głównej mierze wpływało na skuteczność całego procesu pozycjonowania w Google Twoich produktów i usług.

Usługi SEO – jak wybrać właściwego specjalistę w Bydgoszczy?

Nie da się ukryć, że specjalistów SEO w Polsce jest wielu. Jednak niewielu z nich potrafi skutecznie przyciągnąć użytkownika na Twoją stronę WWW. W dzisiejszych czasach użytkownik Internetu wymaga dodatkowych bodźców, by wejść właśnie na Twoją stronę WWW. Bardzo istotnym jest, że zoptymalizować i wypozycjonować serwis pod potrzeby współczesnego użytkownika Internetu potrafi niewielu specjalistów SEO. Głównym czynnikiem decydującym o skuteczności działań będzie tutaj doświadczenie oraz otwartość na nowe koncepcje.

Czym jest pozycjonowanie szerokie?

Wielu uważa, że pozycjonowanie zaledwie 2-3 głównych fraz kluczowych jest wystarczające do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Niestety, te czasy już dawno minęły. Obecnie ważnym jest to, aby dany serwis internetowy był widoczny na cały szereg pokrewnych fraz kluczowych. Dzięki temu możliwe jest minimalizowanie ryzyka związanego z pozycjonowaniem. Nawet jeśli nie uda się wypozycjonować danego serwisu na kilka fraz, to w “grze” jest jeszcze kilkanaście albo i kilkadziesiąt innych fraz. W związku z powyższym, “pozycjonowanie wąskie” nie ma obecnie większego sensu. Należy stawiać na pozycjonowanie szerokie.

Co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google?

Czynników wpływających na pozycje danego serwisu w wyszukiwarce jest nawet około 200. Trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że algorytm wyszukiwarki w dużej mierze jest dla nas nieznany. Wielu rzeczy musimy się domyślać i badać na drodze testów. Co więcej, każdego roku w algorytmie wyszukiwarki zachodzi nawet kilkaset zmian w ciągu roku. Tylko na bazie doświadczenia i stałego śledzenia trendów można być na bieżąco ze zmianami, które pojawiają się w algorytmie. W skrócie można jednak powiedzieć, że na pozycje w wyszukiwarce wpływają takie elementy jak:

  • odpowiednie przygotowanie serwisu od strony technicznej (poprawność kodu źródłowego, szybkość działania),
  • wysoka jakość merytoryczna witryna
  • wysokiej jakości linki prowadzące do strony WWW

Czy w przypadku podjęcia z nami współpracy niezbędne będzie nadanie nam dostępu do strony?

Nie. Jeśli taka będzie Twoja wola, wszelkie zmiany będziesz mógł wprowadzać samodzielnie, po naszych wcześniejszych rekomendacjach.

 

Nasze marki