Skuteczne pozycjonowanie serwisu internetowego to podstawa sukcesu firmy w Internecie. Dobrze zaplanowana i konsekwentnie prowadzona kampania SEO przyniesie wymierne korzyści w postaci napływu nowych użytkowników, zwiększenia sprzedaży oraz zysków przedsiębiorstwa.
Na dobrze i kompleksowo prowadzoną kampanię pozycjonowania składa się kilka elementów:
- Poprawnie przygotowana i zoptymalizowana strona pod kątem technicznym.
- Rzetelna analiza słów kluczowych, na które strona ma być widoczna w Google.
- Optymalizacja treści na stronie pod docelowe frazy kluczowe.
- Sukcesywna i konsekwentna kampania pozyskiwania wysokiej jakości linków (link building).
- Pomiar efektów i ewentualna korekta strategii.
Realizujemy właśnie takie kampanie. Zdajemy sobie sprawę, że każda firma jest inna, ma inne cele. Z tego też powodu do pracy z każdym Klientem podchodzimy indywidualnie i nieszablonowo.
Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?
Oszczędzasz czas
Nie musisz działać po omacku. Nie musisz zgadywać, które frazy kluczowe się opłacają, a które nie. Nie musisz także testować, które metody pozycjonowania są skuteczne, a które szkodzą. Wszystko zrobimy za Ciebie, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Oszczędzasz pieniądze
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych nadal jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to także metoda dużo łatwiej mierzalna, skalowalna i wyżej konwertująca. Kampania SEO to zatem inwestycja, a nie koszt.
Rozwijasz biznes
Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu będzie na nią trafiała coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Dzięki skutecznej kampanii SEO Twój biznes będzie się stabilnie rozwijał.
Jaki będzie efekt prowadzonej kampanii pozycjonowania strony?
Wzrost pozycji słów kluczowych
Nasze główne działania będą się skupiały na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.
Wzrost widoczności
Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych to niejedyny nasz cel. Drugą kwestią, o którą będziemy dbali to stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością.
Większe grono potencjalnych Klientów
Nasza działania w prostej linii prowadzą do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. Przełoży się to także na zwiększającą się sprzedaż.
Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?
Poniżej prezentujemy kilka przykładów efektów naszej pracy w różnych branżach. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.
Przykład 1 – NIEWIELKI SKLEP INTERNETOWY
Na wykresie znajduje się liczba fraz widoczna w TOP50 w Google. Zaczęliśmy współpracę właściwie od zera w kwietniu 2022 przy najniższym pakiecie cenowym. Projekt rozwijał się stabilnie. W grudniu 2022 mieliśmy sporą aktualizację algorytmu Google. Szybko dostosowaliśmy nasze sposoby działania i właściwie od razu, na początku roku 2023, witryna gwałtownie ruszyła do góry.
Przykład 2 – DUŻY SKLEP INTERNETOWY
Poniżej widać kwotę przychodów w ujęciu miesięcznym. Prace rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 przy najwyższym pakiecie cenowym. W ciągu pół roku sprzedaż skoczyła dwukrotnie.
Przykład 3 – niewielka wizytówka firmowa
Na wykresie znajduje się liczba użytkowników z Google w ujęciu miesięcznym. Prace zaczynaliśmy niemal od zera w drugiej połowie 2020 roku przy najniższym pakiecie cenowym. W niespełna rok zwielokrotniliśmy liczbę użytkowników na stronie.
Jak realizujemy kampanie SEO?
Garść statystyk…
Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?
Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.
ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania
Jak długą treść tworzyć?
Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.
Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę
Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń
Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).
Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych
Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.
FAQ
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google – na czym polega?
Jeśli prowadzisz firmę, to albo miałeś już jakieś doświadczenia z SEO, albo dopiero będziesz te doświadczenia zbierał. Musisz wiedzieć, że pozycjonowanie stron internetowych nie jest rzeczą, której można się nauczyć z dnia na dzień. Nie wystarczy przeczytać kilku książek i ukończyć kilka kursów online. Absolutnie niezbędną rzeczą jest zebranie doświadczenia, co wiąże się z wieloletnią praktyką. Takie przygotowanie pozwala na skuteczny przyciąganie użytkowników na Twoją stronę WWW bezpośrednio z organicznych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google. W pozycjonowaniu chodzi właśnie o to, aby na Twojej stronie było coraz więcej nowych potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy – czy warto w to inwestować?
Jeśli Twoja firma działa przede wszystkim na terenie Bydgoszczy lub województwa kujawsko pomorskiego, to z całą pewnością można powiedzieć, że pozycjonowanie lokalne w wynikach wyszukiwania Google jest dla Ciebie. Sytuacja ta dotyczy przede wszystkim wszelkiej maści mniejszych firm usługowych. Jeżeli natomiast prowadzisz sklep internetowy, to zdecydowanie powinieneś zainwestować w pozycjonowanie strony ogólnopolskie.
Pozycjonowanie – ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Koszt pozycjonowania witryn internetowych jest zależny od kilku czynników. Głównym jest konkurencyjność fraz kluczowych, na które chcesz być widoczny w wyszukiwarce Google. Jeśli chcesz, by użytkownicy byli w stanie znaleźć Cię w Internecie na interesujące Cię zapytania, to musisz się nastawić na inwestycję długofalową. Jednak ta cierpliwość z całą pewnością zaowocuje. Skuteczne pozycjonowanie wpływa bowiem na zdobywanie potencjalnych klientów.
Strona internetowa – jak ją przygotować pod SEO?
Właściwa optymalizacja witryny wymaga nie tylko wiedzy z zakresu SEO, ale również znajomości budowy serwisów od strony technicznej. Cały proces przygotowywania stron po pozycjonowanie to inaczej optymalizacja strony. Wpłynie to pozytywnie na zwiększanie widoczności serwisu w wyszukiwarkach internetowych.
Pozycjonowanie lokalne, a pozycjonowanie ogólnopolskie – czym się różnią?
Jeżeli Twoja firma pozyskuje klientów głownie z obszaru np. jednego województwa, to właściwym rozwiązaniem będzie dla Ciebie pozycjonowanie lokalne. Jeśli natomiast prowadzisz na przykład sklep internetowy, to wówczas lepszym będzie pozycjonowanie ogólnopolskie. Zatem można w skrócie powiedzieć, że pozycjonowaniem lokalnym nazywamy sytuację, w której zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie z wąskiego obszaru geograficznego. Istotnym jest, że w tym przypadku należy nieco inaczej zadbać o optymalizację strony. Wówczas pozyskanie klienta będzie nieco łatwiejsze.
Pozycjonowanie stron WWW w Internecie na terenie Bydgoszczy – jak robić to skutecznie?
Faktem jest, że pozycjonowania stron WWW nie da się nauczyć w szybkim tempie. Wymaga to odpowiedniego doświadczenia. Bydgoszcz, jako jedno z największych miast w Polsce jest wysoce konkurencyjne w wieli branżach. Dlatego też to właśnie doświadczenie będzie w głównej mierze wpływało na skuteczność całego procesu pozycjonowania w Google Twoich produktów i usług.
Usługi SEO – jak wybrać właściwego specjalistę w Bydgoszczy?
Nie da się ukryć, że specjalistów SEO w Polsce jest wielu. Jednak niewielu z nich potrafi skutecznie przyciągnąć użytkownika na Twoją stronę WWW. W dzisiejszych czasach użytkownik Internetu wymaga dodatkowych bodźców, by wejść właśnie na Twoją stronę WWW. Bardzo istotnym jest, że zoptymalizować i wypozycjonować serwis pod potrzeby współczesnego użytkownika Internetu potrafi niewielu specjalistów SEO. Głównym czynnikiem decydującym o skuteczności działań będzie tutaj doświadczenie oraz otwartość na nowe koncepcje.
Czym jest pozycjonowanie szerokie?
Wielu uważa, że pozycjonowanie zaledwie 2-3 głównych fraz kluczowych jest wystarczające do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Niestety, te czasy już dawno minęły. Obecnie ważnym jest to, aby dany serwis internetowy był widoczny na cały szereg pokrewnych fraz kluczowych. Dzięki temu możliwe jest minimalizowanie ryzyka związanego z pozycjonowaniem. Nawet jeśli nie uda się wypozycjonować danego serwisu na kilka fraz, to w “grze” jest jeszcze kilkanaście albo i kilkadziesiąt innych fraz. W związku z powyższym, “pozycjonowanie wąskie” nie ma obecnie większego sensu. Należy stawiać na pozycjonowanie szerokie.
Co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google?
Czynników wpływających na pozycje danego serwisu w wyszukiwarce jest nawet około 200. Trzeba w tym miejscu zaznaczyć, że algorytm wyszukiwarki w dużej mierze jest dla nas nieznany. Wielu rzeczy musimy się domyślać i badać na drodze testów. Co więcej, każdego roku w algorytmie wyszukiwarki zachodzi nawet kilkaset zmian w ciągu roku. Tylko na bazie doświadczenia i stałego śledzenia trendów można być na bieżąco ze zmianami, które pojawiają się w algorytmie. W skrócie można jednak powiedzieć, że na pozycje w wyszukiwarce wpływają takie elementy jak:
- odpowiednie przygotowanie serwisu od strony technicznej (poprawność kodu źródłowego, szybkość działania),
- wysoka jakość merytoryczna witryna
- wysokiej jakości linki prowadzące do strony WWW
Czy w przypadku podjęcia z nami współpracy niezbędne będzie nadanie nam dostępu do strony?
Nie. Jeśli taka będzie Twoja wola, wszelkie zmiany będziesz mógł wprowadzać samodzielnie, po naszych wcześniejszych rekomendacjach.
Nasze marki