Content marketing (inaczej zwany marketingiem treści) to obecnie jedna z najpopularniejszych metod promocji serwisu WWW. Poza mocnymi linkami dają one możliwość pozyskiwania nowych klientów oraz wartościowego ruchu.
Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaju content marketingu:
- zewnętrzny – artykuły sponsorowane, wpisy gościnne, artykuły eksperckie na zewnętrznych portalach
- wewnętrzny – wpisy na blogu, ofertowe landing pages publikowane w obrębie Twojej strony
Dla naszych Klientów wykonujemy oba te warianty marketingu treści. W zależności od potrzeb, pozyskamy dla Ciebie mocne linki z artykułów publikowanych na zewnątrz Twojego serwisu lub przygotujemy dla Ciebie wartościowy wpis na firmowego bloga. Prowadzi to do budowy Twojego wizerunku jako eksperta oraz zwiększa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google i sprzedaż.
Czym charakteryzują się tworzone przez nas treści?
Wysoki poziom merytoryczny
Przygotowywane przez naszych copywriterów treści cechują się nie tylko wysokim poziomem językowym, ale również znakomitą jakością merytoryczną. Do każdego zamówienia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem zgłębiając temat przed napisaniem pierwszego słowa artykułu.
Nakierowane na odpowiednie słowa kluczowe
Właściwy dobór słów kluczowych to tak naprawdę podstawa do osiągnięcia sukcesu kampanii content marketingowej (zarówno wewnętrznej jak również zewnętrznej). Dlatego też po ustaleniu tematyki wpisu opracowujemy szczegółową listę fraz kluczowych, na które chcemy, by tekst był widoczny w wyszukiwarce Google.
Mocne portale z ruchem
W przypadku zewnętrznego marketingu treści, artykuły publikujemy na łamach portali o bardzo wysokiej jakości. Posiadają one wartościowy ruch, dobrą widoczność w wyszukiwarce Google oraz świetne parametry SEO. Współpracujemy z wydawcami z różnych branż, dzięki czemu będziemy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.
Co nas wyróżnia?
Sprawdzone miejsca
Współpracujemy z wieloma wydawcami wartościowych serwisów internetowych. Publikacja na nich artykułów z linkami prowadzącymi do Twojej strony to nie tylko mocny link. To także użytkownicy, którzy będą na Twoją stronę trafiali właśnie z tych publikacji.
Indywidualne podejście
Każda firma, każdy produkt i każda usługa jest inna. Dlatego przed stworzeniem dla Ciebie treści będziemy chcieli poznać jak działasz, co oferujesz i jakie są Twoje cele. Dzięki temu napiszemy tekst, który sprosta Twoim wymaganiom.
Analiza słów kluczowych
Przed przystąpieniem do tworzenia treści, wykonujemy szczegółową analizę słów kluczowych. Tekst nakierowujemy na frazy, których używają Twoi Klienci. Dzięki temu zwiększamy szanse pozyskania nowego Klienta oraz konwersji.
Rzetelne doradztwo
Nie wiesz czy bardziej potrzebujesz zewnętrznego czy wewnętrznego marketingu treści? Nie wahaj skontaktować się z nami i przedstawić nam swoje wątpliwości. Z przyjemnością Ci doradzimy!
Jak realizujemy kampanie marketingu treści?
Zewnętrzny content marketing
Wewnętrzny content marketing
Garść statystyk…
Czy przedsiębiorstwa posiadają strategię content marketingową?
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Optinmonster.com, aż 75% organizacji posiada strategię content marketingową. Natomiast co ciekawe, nieco ponad połowa z nich nie dokumentuje swoich działań w tym zakresie. Dokumentowanie działań marketingowych jest o tyle istotne, że bez tego elementu późniejsza ocena skuteczności kampanii jest zdecydowanie utrudniona, a często wręcz niemożliwa.
organizacji posiada i realizuje strategię content marketingu
Największe trudności w prowadzeniu kampanii marketingu treści
W tym samym badaniu przeprowadzonym przez Optinmonster.com, aż 65% respondentów przyznało, że ma trudności z tworzeniem angażujących treści. Co ciekawe, aż 62% nie wie jak mierzyć ROI. Warto także zwrócić uwagę, że 60% ankietowanych ma problem z konsekwentnym prowadzeniem kampanii. Jest to o tyle istotne, że nawet średnia akcja promocyjna prowadzona konsekwentnie będzie skuteczniejsza, niż dobra kampania prowadzona “dorywczo”.
Content marketing kosztuje mniej
Jak informuje Neilpatel.com, marketing treści kosztuje o 62% mniej niż tradycyjne formy promocji. Co jeszcze istotniejsze – generuje 3 razy więcej leadów. Jak widać, inwestycja w dobrej jakości content marketing to prosta droga do zmniejszenia kosztów i zwiększenia sprzedaży przedsiębiorstwa.
mniej kosztuje content marketing w porównaniu z tradycyjnymi formami promocji
Pakiety marketingu treści
Wewnętrzny content marketing
Zewnętrzny content marketing
Podane ceny są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.
FAQ
Dlaczego warto prowadzić kampanie content marketingowe?
Jak dowodzą statystyki, content marketing jest o 62% tańszy niż tradycyjne formy reklamy i jednocześnie generuje 3 razy więcej leadów. Nie da się przejść obok takiej szansy na zmniejszenie kosztów i zwiększenie sprzedaży przedsiębiorstwa. Co więcej, content marketing prowadzi także do zwiększenia widoczności w Google. Krótko mówiąc, współczesna skuteczna promocja w Internecie nie może się obejść bez dobrze zaplanowanej i konsekwentnie realizowanej kampanii marketingu treści. Jak mawiają w branży – Content is King!
Czy marketing treści musi być drogi?
Przygotowanie wysokiej jakości artykułów, które wyczerpują temat i opłacenie wydawcy tych treści niestety nie należy do najtańszych rozwiązań. Jednak sumaryczny koszt innych metod promocji jest często dużo większy. Nie wspominając o znacząco wyższej skuteczności pozyskiwania Klientów contentem. Dobrze przeprowadzona kampania zwróci się z nawiązką. Nie jest to zatem koszt, a inwestycja.
Jak mierzyć skuteczność content marketingu?
Większość marketerów przyznaje, że nie wie jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii treści. Pomiar i kontrola tego elementu jest jednak niezwykle istotnym elementem, bez którego praktycznie każda kampania musi się zakończyć porażką. Z pomocą przychodzi nam analityka internetowa. Narzędzie Google Analytics daje możliwość szczegółowej konfiguracji celów konwersji.
Przykładowo, konwersją prowadzonej kampanii może być użytkownik, który z zewnętrznej publikacji przyszedł na naszą stronę i dokonał na niej zakupu.
Konwersją celu dla publikacji wewnętrznych może być natomiast następująca ścieżka: Wyszukiwarka Google -> Wpis blogowy -> Landing Page z ofertą -> Dokonanie zakupu. Dysponując tymi informacjami oraz kosztem całej kampanii możemy z łatwością obliczyć ROI, czyli zwrot z inwestycji.