Content marketing – artykuły sponsorowane i teksty na Twoją stronę WWW

Czym charakteryzują się tworzone przez nas treści?

Wysoki poziom merytoryczny

Przygotowywane przez naszych copywriterów treści cechują się nie tylko wysokim poziomem językowym, ale również znakomitą jakością merytoryczną. Do każdego zamówienia podchodzimy z pełnym zaangażowaniem zgłębiając temat przed napisaniem pierwszego słowa artykułu.

Nakierowane na odpowiednie słowa kluczowe

Właściwy dobór słów kluczowych to tak naprawdę podstawa do osiągnięcia sukcesu kampanii content marketingowej (zarówno wewnętrznej jak również zewnętrznej). Dlatego też po ustaleniu tematyki wpisu opracowujemy szczegółową listę fraz kluczowych, na które chcemy, by tekst był widoczny w wyszukiwarce Google.

Mocne portale z ruchem

W przypadku zewnętrznego marketingu treści, artykuły publikujemy na łamach portali o bardzo wysokiej jakości. Posiadają one wartościowy ruch, dobrą widoczność w wyszukiwarce Google oraz świetne parametry SEO. Współpracujemy z wydawcami z różnych branż, dzięki czemu będziemy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.

Budowa wizerunku eksperta

Tworzone przez nas treści to przede wszystkim wysoka wartość merytoryczna. Nasi copywriterzy skrupulatnie przygotowują się do napisania każdego artykułu. Tworzymy wyczerpujące i długie teksty.

Wzrost wartościowego ruchu

Zarówno zewnętrzny jak i wewnętrznych marketing treści w naszym wykonaniu przyczynia się do wzrostu wartościowego ruchu na Twojej stronie. W przypadku treści publikowanych na zewnątrz, użytkownicy przyciągani są poprzez linki do Twojej strony rozmieszczone wewnątrz tekstu. Natomiast artykuły publikowane np. na Twoim blogu firmowym będą przyciągały użytkowników bezpośrednio z Google dzięki temu, że pisane przez nas artykuły są dobrze widoczne w wyszukiwarce.

Wzrost sprzedaży

Dobrej jakości artykuły, które są pomocne dla Twoich użytkowników, powodują wzrost konwersji oraz sprzedaży. Dzieje się tak dlatego, że teksty te sprawiają, iż Klienci postrzegają Cię jako eksperta oraz Ci ufają. Sprawia to, że chętnie dokonują u Ciebie zakupów.

Poprawa autorytetu domeny

Zarówno treści z linkami do Twojej strony publikowane na zewnątrz jak również dodatkowe artykuły pojawiające się na Twojej stronie powodują, że wzrasta autorytet Twojego serwisu w oczach Google. To wszystko z biegiem czasu zacznie procentować i okaże się, iż pojawiasz się na coraz większą liczbę coraz trudniejszych słów kluczowych w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Dobrej jakości marketing treści to nie koszt – to inwestycja!

Co nas wyróżnia?


Sprawdzone miejsca

Współpracujemy z wieloma wydawcami wartościowych serwisów internetowych. Publikacja na nich artykułów z linkami prowadzącymi do Twojej strony to nie tylko mocny link. To także użytkownicy, którzy będą na Twoją stronę trafiali właśnie z tych publikacji.

Indywidualne podejście

Każda firma, każdy produkt i każda usługa jest inna. Dlatego przed stworzeniem dla Ciebie treści będziemy chcieli poznać jak działasz, co oferujesz i jakie są Twoje cele. Dzięki temu napiszemy tekst, który sprosta Twoim wymaganiom.

Analiza słów kluczowych

Przed przystąpieniem do tworzenia treści, wykonujemy szczegółową analizę słów kluczowych. Tekst nakierowujemy na frazy, których używają Twoi Klienci. Dzięki temu zwiększamy szanse pozyskania nowego Klienta oraz konwersji.

Rzetelne doradztwo

Nie wiesz czy bardziej potrzebujesz zewnętrznego czy wewnętrznego marketingu treści? Nie wahaj skontaktować się z nami i przedstawić nam swoje wątpliwości. Z przyjemnością Ci doradzimy!

Jak realizujemy kampanie marketingu treści?


Zewnętrzny content marketing

Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony

W odpowiedzi otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę

Wykonujemy analizę słów kluczowych i ustalamy dokładny temat artykułu

Po uprzedniej akceptacji przez Ciebie tematu, przystępujemy do tworzenia artykułu

W między czasie wyślemy Ci do wyboru kilka propozycji portali, na których może się pojawić Twój artykuł

Po akceptacji finalnej treści artykułu oraz portalu, zlecamy umieszczenie wpisu

Wewnętrzny content marketing

Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony

W odpowiedzi otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę

Wykonujemy analizę słów kluczowych i ustalamy dokładny temat artykułu

Po uprzedniej akceptacji przez Ciebie tematu, przystępujemy do tworzenia artykułu

Po napisaniu wysyłam Ci tekst do ostatecznej akceptacji

Garść statystyk…

Czy przedsiębiorstwa posiadają strategię content marketingową?

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Optinmonster.com, aż 75% organizacji posiada strategię content marketingową. Natomiast co ciekawe, nieco ponad połowa z nich nie dokumentuje swoich działań w tym zakresie. Dokumentowanie działań marketingowych jest o tyle istotne, że bez tego elementu późniejsza ocena skuteczności kampanii jest zdecydowanie utrudniona, a często wręcz niemożliwa.

organizacji posiada i realizuje strategię content marketingu

Największe trudności w prowadzeniu kampanii marketingu treści

W tym samym badaniu przeprowadzonym przez Optinmonster.com, aż 65% respondentów przyznało, że ma trudności z tworzeniem angażujących treści. Co ciekawe, aż 62% nie wie jak mierzyć ROI. Warto także zwrócić uwagę, że 60% ankietowanych ma problem z konsekwentnym prowadzeniem kampanii. Jest to o tyle istotne, że nawet średnia akcja promocyjna prowadzona konsekwentnie będzie skuteczniejsza, niż dobra kampania prowadzona “dorywczo”.

Trudność z tworzeniem angażujących treści
0%
Brak wiedzy w zakresie mierzenia ROI
0%
Niekonsekwencja w prowadzeniu kampanii
0%

Content marketing kosztuje mniej

Jak informuje Neilpatel.com, marketing treści kosztuje o 62% mniej niż tradycyjne formy promocji. Co jeszcze istotniejsze – generuje 3 razy więcej leadów. Jak widać, inwestycja w dobrej jakości content marketing to prosta droga do zmniejszenia kosztów i zwiększenia sprzedaży przedsiębiorstwa.

mniej kosztuje content marketing w porównaniu z tradycyjnymi formami promocji

Pakiety marketingu treści

Wewnętrzny content marketing


Wewnętrzny Mini
499 PLN
Netto
? 2 teksty o bardzo wysokiej jakości merytorycznej


? Dogłębnie wyczerpujące temat – minimum 8000 znaków ze spacjami na każdy z artykułów


? Idealne na firmowego bloga, opis kategorii lub opis produktu w sklepie internetowym


? Analiza fraz kluczowych pod każdy tekst z osobna


? Każdy etap realizacji podlega weryfikacji i akceptacji


? Czas realizacji: 5 dni roboczych

Wewnętrzny Maxi
Optymalny wybór ?
1280 PLN
Netto
? 5 tekstów o bardzo wysokiej jakości merytorycznej


? Dogłębnie wyczerpujące temat – minimum 8000 znaków ze spacjami na każdy z artykułów


? Idealne na firmowego bloga, opis kategorii lub opis produktu w sklepie internetowym


? Analiza fraz kluczowych pod każdy tekst z osobna


? Każdy etap realizacji podlega weryfikacji i akceptacji


? Czas realizacji: 15 dni roboczych

Zewnętrzny content marketing


Zewnętrzny Mini
699 PLN
Netto
? 2 teksty o bardzo wysokiej jakości merytorycznej


? Dogłębnie wyczerpujące temat – minimum 8000 znaków ze spacjami na każdy z artykułów


? Idealne jako artykuł sponsorowany, wpis gościnny, artykuł ekspercki na zewnętrznym portalu branżowym


? Analiza fraz kluczowych pod każdy tekst z osobna


? Publikacja na wartościowym portalu z realnymi użytkownikami, dobrą widocznością w Google i świetnymi współczynnikami SEO


? Każdy etap realizacji podlega weryfikacji i akceptacji


? Czas realizacji: 5 dni roboczych

Zewnętrzny Maxi
Optymalny wybór ?
1780 PLN
Netto
? 5 tekstów o bardzo wysokiej jakości merytorycznej


? Dogłębnie wyczerpujące temat – minimum 8000 znaków ze spacjami na każdy z artykułów


? Idealne jako artykuł sponsorowany, wpis gościnny, artykuł ekspercki na zewnętrznym portalu branżowym


? Analiza fraz kluczowych pod każdy tekst z osobna


? Publikacja na wartościowym portalu z realnymi użytkownikami, dobrą widocznością w Google i świetnymi współczynnikami SEO


? Każdy etap realizacji podlega weryfikacji i akceptacji


? Czas realizacji: 15 dni roboczych

Podane ceny są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Interesują Cię stałe, co miesięczne pakiety content marketingu w formie abonamentowej? Zapraszamy do kontaktu. Dobierzemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.

FAQ

Dlaczego warto prowadzić kampanie content marketingowe?

Jak dowodzą statystyki, content marketing jest o 62% tańszy niż tradycyjne formy reklamy i jednocześnie generuje 3 razy więcej leadów. Nie da się przejść obok takiej szansy na zmniejszenie kosztów i zwiększenie sprzedaży przedsiębiorstwa. Co więcej, content marketing prowadzi także do zwiększenia widoczności w Google. Krótko mówiąc, współczesna skuteczna promocja w Internecie nie może się obejść bez dobrze zaplanowanej i konsekwentnie realizowanej kampanii marketingu treści. Jak mawiają w branży – Content is King!

Czy marketing treści musi być drogi?

Przygotowanie wysokiej jakości artykułów, które wyczerpują temat i opłacenie wydawcy tych treści niestety nie należy do najtańszych rozwiązań. Jednak sumaryczny koszt innych metod promocji jest często dużo większy. Nie wspominając o znacząco wyższej skuteczności pozyskiwania Klientów contentem. Dobrze przeprowadzona kampania zwróci się z nawiązką. Nie jest to zatem koszt, a inwestycja.

Jak mierzyć skuteczność content marketingu?

Większość marketerów przyznaje, że nie wie jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii treści. Pomiar i kontrola tego elementu jest jednak niezwykle istotnym elementem, bez którego praktycznie każda kampania musi się zakończyć porażką. Z pomocą przychodzi nam analityka internetowa. Narzędzie Google Analytics daje możliwość szczegółowej konfiguracji celów konwersji.

Przykładowo, konwersją prowadzonej kampanii może być użytkownik, który z zewnętrznej publikacji przyszedł na naszą stronę i dokonał na niej zakupu.

Konwersją celu dla publikacji wewnętrznych może być natomiast następująca ścieżka: Wyszukiwarka Google -> Wpis blogowy -> Landing Page z ofertą -> Dokonanie zakupu. Dysponując tymi informacjami oraz kosztem całej kampanii możemy z łatwością obliczyć ROI, czyli zwrot z inwestycji.