Linkowanie – kompleksowy i tematyczny linkbuilding

stron internetowych, pozycjonowanie stron, strony internetowe, linkowanie wewnętrzne, punktu widzenia, linkowaniu wewnętrznym, stronie internetowej, strony głównej, link building, linkowania wewnętrznego, strony internetowej, social media, słowa kluczowe, strona internetowa, wszelkie prawa zastrzeżone, agencja seo, content marketing, program partnerski, stronie głównej, swoją stronę, danej podstrony, ilość linków, państwa dane. stronie, internetowej, 2018, 2019, czym, wartość, użytkowników, zasady, celu, artykuły, uwagę, linkowaniu, działania, danej, przypadku, naszą, samej, najbardziej, tzw, czasie, content, prawa, wyszukiwarek, internetowa, użytkownika, marketing, temu, narzędzia, ilość, social, chcesz, szybko, kilku, polega, wewnętrznym, najważniejsze, głównej, odnośników, stronach, pozyskać, wyżej, zależy, witryna, jakość, stworzyć, wyszukiwarki, mieć, strategia, naturalne, artykuł, witrynie, typu, punktu, dodaj, wewnętrzne, pytanie, zostanie. 2017, atrybut, swoją, zwiększyć, blogu, posiada, komentarze, użytkownik, rolę, tekst, ważny, obrębie, roboty, autor, linkuj, postaci, szanse, sprawdź, każdym, klienci, pojawia, chodzi, itp, podstawie, oznacza, razem, prosta, strategii, bloga, serwisie, miał, optymalizacji, coraz, innymi, pamiętać, poprzez, sklepów, wykorzystać, tekstu, zewnętrzne, serwisach, społecznościowych, program, anchory, sposobów, reklama, moc, podstronami.

Jakie linki dla Ciebie zdobędziemy?

Powiązane tematycznie

Linki będą pochodziły wyłącznie z miejsc powiązanych tematycznie z Twoją witryną. Takie linki są postrzegane przez Google jako dużo bardziej wartościowe, co spowoduje wzrost w organicznych wynikach wyszukiwania.

Wolne od SPAMu

Nie pozyskujemy linków z witryn zaspamowanych. Wliczamy w to serwisy zaatakowane przez automaty do zdobywania linków oraz takie, na których linki pojawiają się w ilościach masowych.

Z różnych źródeł

Zdrowy profil linków charakteryzuje się m.in. tym, że linki pochodzą z różnych źródeł. W tym z komentarzy na branżowych blogach, tematycznych forów, artykułów czy mocnych katalogów. Takie właśnie linki dla Ciebie zdobędziemy.

Wartościowy ruch

Linkowanie z dobrych źródeł powoduje wzrost ruchu z tych właśnie linków. Google lubi, gdy z użytkownicy przychodzą na stronę docelową z danego linka, ponieważ świadczy to o jego dużej użyteczności oraz wartości.

Wzrost pozycji w Google

Linki przychodzące to jeden z dwóch najważniejszych czynników rankingowych w Google. Dlatego ciągle trzeba się starać o ich pozyskiwanie (oczywiście z dobrych źródeł). Przełoży się to na wzrost pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Większa liczba słów kluczowych w Google

Poprawnie wykonany linkbuilding powoduje wzrost liczby fraz kluczowych, na które rankuje dana podstrona. Często wystarczy do tego dodać drobne korekty na podstronie, aby efekt był jeszcze bardziej spektakularny. Audyt tych stron otrzymasz dodatkowo w jednym z naszych pakietów.

Poprawa autorytetu domeny

Pozyskiwanie mocnych linków skutecznie podnosi autorytet całej domeny. Google lubi domeny o dużym stopniu zaufania. Powoduje to, że z biegiem czasu łatwiej będzie osiągnąć satysfakcjonujące Cię pozycje bez dużej ilości linków. Inwestowanie w autorytet domeny po prostu się opłaca w dłuższej perspektywie czasu.

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapoznaj się z naszym krótkim FAQ na temat linkowania stron.

Co nas wyróżnia?


Sprawdzone miejsca

W naszej bazie znajdują się wyłącznie miejsca sprawdzone. Regularnie przeprowadzamy przegląd naszych baz, by były one pozbawione SPAMu.

Indywidualne podejście

Wiemy, że każda firma jest inna, ma odmienne cele i potrzeby. Dlatego do każdego zamówienia indywidualnie dobieramy miejsca. Jeśli żaden z przygotowanych przez nas pakietów Ci nie odpowiada, przygotujemy indywidualną wycenę.

Nastawienie na efekt

Choć rozliczamy się z pozyskanych linków, cały czas naszym głównym celem jest osiągnięcie dla Ciebie efektu – wzrost pozycji w wyszukiwarce, wzrost ruchu z pozyskanych linków lub oba na raz.

Doradztwo

Nie wiesz, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze? Nie wahaj się zapytać. Z przyjemnością doradzimy Ci najkorzystniejsze wyjście.

Jak realizujemy kampanie linkowania stron?


Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony

W odpowiedzi otrzymasz fakturę proforma

Po opłaceniu wystawiamy fakturę i przystępujemy do realizacji zamówienia

  • Wyszukujemy miejsca, które najlepiej pasują do Twojego serwisu
  • Rozpoczynamy proces umieszczania linków

Otrzymujesz szczegółowy raport z wykonanych prac

Jeśli wciągu 7/14/21 dni (w zależności od wybranego pakietu) od momentu wysłania raportu któryś link zniknie, zastąpimy go nowym

Garść statystyk…

Skuteczność działań linkbuildingowych

Słowa Google odnośnie istotności linków przychodzących potwierdzają obserwacje specjalistów SEO. Aż 72% zarówno początkujących jak i profesjonalistów SEO potwierdza skuteczność i pozytywny wpływ pozyskiwania linków na pozycje w wyszukiwarce. Nie można więc zaniechać stałego zdobywania nowych linków.

Zlecić, czy działać samodzielnie?

W badaniu opublikowanym przez advancedwebranking.com, aż 67% marketerów potwierdza, że linkbuilding to jedna z najtrudniejszych technik SEO. Co więcej, dla 41% marketerów korporacyjnych jest to jedno z największych wyzwań. Google często zmienia swoje postrzeganie niektórych linków, co wymaga stałej uwagi i szybkich reakcji na zmieniające się warunki gry.

Większość treści w Internecie nie zdobywa żadnych linków

Nawet najwyższej jakości treść z reguły nie zdobędzie linków sama z siebie – szczęściu trzeba pomóc. Z badania przeprowadzonego przez moz.com wynika, że aż 75% losowo wybranych treści nie zdobyło ani jednego linka. Możesz relatywnie łatwo osiągnąć przewagę konkurencyjną zlecając pozyskiwanie linków do Twoich treści.

specjalistów SEO uważa, że linkbuilding przynosi zauważalne korzyści

marketerów uważa, że linkbuilding to najtrudniejsza technika SEO

marketerów korporacyjnych twierdzi, że linkbuilding to największe wyzwanie w ich pracy

treści publikowanych w Internecie nie zdobywa żadnych linków

Pakiety kompleksowego linkbuildingu

Mini
315 PLN
netto
5 linków z najmocniejszych polskich katalogów ogólnych


5 linków z katalogów branżowych


10 linków z komentarzy na branżowych blogach


15 linków z tematycznych forów internetowych


1 link z artykułu sponsorowanego


Szczegółowy raport z listą linków


7 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu


Czas realizacji: 5 dni roboczych


Konta na forach przechodzą na Twoją własność


Audyt SEO on-site maksymalnie do 5 linkowanych podstron

Medium
Optymalny wybór
735 PLN
Netto
10 linków z najmocniejszych polskich katalogów ogólnych


10 linków z katalogów branżowych


15 linków z komentarzy na branżowych blogach


30 linków z tematycznych forów internetowych


2 linki z artykułów sponsorowanych


Szczegółowy raport z listą linków


14 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu


Czas realizacji: 10 dni roboczych


Konta na forach przechodzą na Twoją własność


Audyt SEO on-site maksymalnie do 5 linkowanych podstron

Pro
1105 PLN
Netto
15 linków z najmocniejszych polskich katalogów ogólnych


10 linków z katalogów branżowych


20 linków z komentarzy na branżowych blogach


40 linków z tematycznych forów internetowych


4 linki z artykułów sponsorowanych


Szczegółowy raport z listą linków


21 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu


Czas realizacji: 25 dni roboczych


Konta na forach przechodzą na Twoją własność


Audyt SEO on-site maksymalnie do 5 linkowanych podstron

Podane ceny są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Jeżeli żaden z zaproponowanych pakietów Cię nie satysfakcjonuje, zapraszamy do kontaktu celem indywidualnej wyceny.

Interesuje Cię stałe co miesięczne linkowanie Twojej strony? Zapraszamy do kontaktu. Dobierzemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.

FAQ

Jak linkować stronę?

Jedną z ważniejszych rzeczy do przeprowadzenia skutecznego linkowania strony jest właściwy dobór anchor textów. Linki z dokładnym dopasowaniem fraz (np. “hydraulik Katowice”) same w sobie nie są złe, jednak bardzo niebezpieczną sytuacją jest ich nadużywanie. Zdrowy profil linków powinien zawierać dużo linków brandowych, opisowych oraz czystych URLi. Musisz również różnicować rodzaje źródeł, z których pozyskujesz linki.

Gdzie linkować stronę?

Linkując stronę internetową należy unikać serwisów z dużą ilością linków wychodzących. Warto również pozyskiwać głównie linki dofollow. Linki nofollow świetnie się sprawdzają do dywersyfikacji źródeł i powodują, że profil linków wygląda bardziej naturalnie. Jednak nie należy z nimi przesadzać. Główne źródła powinny być linkami dofollow. Musisz także urozmaicać rodzaje źródeł pozyskiwanych linków (branżowe blogi, tematyczne fora, wpisy gościnne itd.).

Linkowanie nie przynosi efektów – co robię źle?

Brak efektów linkowania może być spowodowany przez wiele różnych czynników. Aby dokładnie zlokalizować problem niezbędny może się okazać audyt SEO. Poniżej kilka możliwości występowania problemów:

  • słabej jakości źródła,
  • źle dobrane anchor texty (najczęściej nadużywanie linków exact-match),
  • nieodpowiednia optymalizacja serwisu,
  • zbyt duża konkurencja na dane słowo kluczowe,
  • serwis otrzymał karę od Google.

Linkowanie zaplecza

Wielu twierdzi, że strony zapleczowe można linkować w sposób mniej restrykcyjny pod kątem doboru źródeł linków. W praktyce dużo lepiej sprawdza się traktowanie strony zapleczowej jako pełnowartościowy serwis internetowy. Powoduje to konieczność linkowania zapleczówek w taki sam sposób jakby była to Twoja główna strona. Wymaga to większych nakładów finansowych i czasowych, ale długotrwały efekt zdecydowanie będzie tego wart.