Linki przychodzące do strony to nadal jeden z dwóch najważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarce Google.
Poprawna optymalizacja witryny i dodanie wartościowej treści, choć bardzo ważne i pomocne, nie daje gwarancji pozyskania wartościowych linków.
Dlatego należy stale prowadzić linkowanie, które poprawi widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jakie linki dla Ciebie zdobędziemy?
Powiązane tematycznie
Linki będą pochodziły wyłącznie z miejsc powiązanych tematycznie z Twoją witryną. Takie linki są postrzegane przez Google jako dużo bardziej wartościowe, co spowoduje wzrost w organicznych wynikach wyszukiwania.
Wolne od SPAMu
Nie pozyskujemy linków z witryn zaspamowanych. Wliczamy w to serwisy zaatakowane przez automaty do zdobywania linków oraz takie, na których linki pojawiają się w ilościach masowych.
Z różnych źródeł
Zdrowy profil linków charakteryzuje się m.in. tym, że linki pochodzą z różnych źródeł. W tym z komentarzy na branżowych blogach, tematycznych forów, artykułów czy mocnych katalogów. Takie właśnie linki dla Ciebie zdobędziemy.
Co nas wyróżnia?
Sprawdzone miejsca
W naszej bazie znajdują się wyłącznie miejsca sprawdzone. Regularnie przeprowadzamy przegląd naszych baz, by były one pozbawione SPAMu.
Indywidualne podejście
Wiemy, że każda firma jest inna, ma odmienne cele i potrzeby. Dlatego do każdego zamówienia indywidualnie dobieramy miejsca. Jeśli żaden z przygotowanych przez nas pakietów Ci nie odpowiada, przygotujemy indywidualną wycenę.
Nastawienie na efekt
Choć rozliczamy się z pozyskanych linków, cały czas naszym głównym celem jest osiągnięcie dla Ciebie efektu – wzrost pozycji w wyszukiwarce, wzrost ruchu z pozyskanych linków lub oba na raz.
Doradztwo
Nie wiesz, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze? Nie wahaj się zapytać. Z przyjemnością doradzimy Ci najkorzystniejsze wyjście.
Jak realizujemy kampanie linkowania stron?
Garść statystyk…
Skuteczność działań linkbuildingowych
Słowa Google odnośnie istotności linków przychodzących potwierdzają obserwacje specjalistów SEO. Aż 72% zarówno początkujących jak i profesjonalistów SEO potwierdza skuteczność i pozytywny wpływ pozyskiwania linków na pozycje w wyszukiwarce. Nie można więc zaniechać stałego zdobywania nowych linków.
Zlecić, czy działać samodzielnie?
W badaniu opublikowanym przez advancedwebranking.com, aż 67% marketerów potwierdza, że linkbuilding to jedna z najtrudniejszych technik SEO. Co więcej, dla 41% marketerów korporacyjnych jest to jedno z największych wyzwań. Google często zmienia swoje postrzeganie niektórych linków, co wymaga stałej uwagi i szybkich reakcji na zmieniające się warunki gry.
Większość treści w Internecie nie zdobywa żadnych linków
Nawet najwyższej jakości treść z reguły nie zdobędzie linków sama z siebie – szczęściu trzeba pomóc. Z badania przeprowadzonego przez moz.com wynika, że aż 75% losowo wybranych treści nie zdobyło ani jednego linka. Możesz relatywnie łatwo osiągnąć przewagę konkurencyjną zlecając pozyskiwanie linków do Twoich treści.
specjalistów SEO uważa, że linkbuilding przynosi zauważalne korzyści
marketerów uważa, że linkbuilding to najtrudniejsza technika SEO
marketerów korporacyjnych twierdzi, że linkbuilding to największe wyzwanie w ich pracy
treści publikowanych w Internecie nie zdobywa żadnych linków
Pakiety kompleksowego linkbuildingu
Podane ceny są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.
FAQ
Jak linkować stronę?
Jedną z ważniejszych rzeczy do przeprowadzenia skutecznego linkowania strony jest właściwy dobór anchor textów. Linki z dokładnym dopasowaniem fraz (np. “hydraulik Katowice”) same w sobie nie są złe, jednak bardzo niebezpieczną sytuacją jest ich nadużywanie. Zdrowy profil linków powinien zawierać dużo linków brandowych, opisowych oraz czystych URLi. Musisz również różnicować rodzaje źródeł, z których pozyskujesz linki.
Gdzie linkować stronę?
Linkując stronę internetową należy unikać serwisów z dużą ilością linków wychodzących. Warto również pozyskiwać głównie linki dofollow. Linki nofollow świetnie się sprawdzają do dywersyfikacji źródeł i powodują, że profil linków wygląda bardziej naturalnie. Jednak nie należy z nimi przesadzać. Główne źródła powinny być linkami dofollow. Musisz także urozmaicać rodzaje źródeł pozyskiwanych linków (branżowe blogi, tematyczne fora, wpisy gościnne itd.).
Linkowanie nie przynosi efektów – co robię źle?
Brak efektów linkowania może być spowodowany przez wiele różnych czynników. Aby dokładnie zlokalizować problem niezbędny może się okazać audyt SEO. Poniżej kilka możliwości występowania problemów:
- słabej jakości źródła,
- źle dobrane anchor texty (najczęściej nadużywanie linków exact-match),
- nieodpowiednia optymalizacja serwisu,
- zbyt duża konkurencja na dane słowo kluczowe,
- serwis otrzymał karę od Google.
Linkowanie zaplecza
Wielu twierdzi, że strony zapleczowe można linkować w sposób mniej restrykcyjny pod kątem doboru źródeł linków. W praktyce dużo lepiej sprawdza się traktowanie strony zapleczowej jako pełnowartościowy serwis internetowy. Powoduje to konieczność linkowania zapleczówek w taki sam sposób jakby była to Twoja główna strona. Wymaga to większych nakładów finansowych i czasowych, ale długotrwały efekt zdecydowanie będzie tego wart.