Marketing szeptany – Buzz Marketing – Linki z postów na forach

social media, content marketing, marketingu szeptanym, działania marketingowe, word of mouth, działania marketingu szeptanego, liderów opinii, mouth marketing, adres e mail, strony internetowe. internecie, social, media, treści, strony, często, stronie, komunikacji, osób, narzędzia, osoby, zarówno, grupy, strategii, poprzez, marce, korzysta, wpływ, konkurencji, działa, forma, bieżąco, skutecznie, facebook, klienta, artykuły, treść, uwagę, rekomendacji, klienci, czytaj, opinie, mieć, artykuł, online, form, społecznościowych, szeptanym, opinii, mouth, pisanie, najczęściej, internet, zobacz, opiniami, budowanie, praca, szybko, zasady, nowych, sprzedaż, dostęp, pomocą, kolei, odbiorców, narzędzie, wpisów, marketingowych, samym, dobry, zakupu, narzędzi, znajomych, konsumenta, jednym, produktach, pozytywnego, samych, platformy, pozytywne, powered, kampanię, naturalny, użytkownika, dotrzeć, opiera, wykorzystać, dokładnie, pytania, komentarzy, powinny, reklama, należy, markę, cele, potem, stać, marketingowej, znaczenie, nowy, przypadku, przekazywanie, reklamy, czytelników, marek, zadania, influencerów, pozytywnych, źródło, wątków, reklamowe, oczywiście, przekłada, kategorie, miejscu, pewna, możliwości, zarządzania, artykułów, pozytywny, blogerami, cel, prostu, dyskusję, formie, musisz, adwords, określenie, innym, decyzję, kroki, internautów, sprawdź, kolejnych, blogach, nowe, względu, podobnych, ramach, stosowany, współpraca, facebooku, jakość, wystarczy, społecznościowe, czasu, wygląda, oznacza, formą, pozwala, agencje, czasie, ang, jakości, dalej, promocja, portalach, element, stronę, chcą, narzędziem, innymi, analizy.

Jakie korzyści płyną ze stosowania marketingu dyskusji?

Świadomość marki

Świadomość marki to ważny czynnik wpływający na sukces. Problem z rozpoznaniem mają szczególnie młode oraz małe przedsiębiorstwa. Realizacja skutecznej kampanii buzz marketingu spowoduje, że problem ten przestanie dotyczyć Ciebie.

Promowanie oferty

Jedną z głównych zalet marketingu dyskusji jest aktywne promowanie produktów oraz usług Twojego przedsiębiorstwa. W prosty sposób prowadzi to do zwiększenia sprzedaży oraz konwersji.

Mocne linki

Dodatkowym atutem tej formy promocji jest pozyskanie mocnych linków do Twojej witryny z tematycznie powiązanych polskich forów internetowych. Dzięki nim zwiększy się pozycja danej podstrony w wyszukiwarce.

Wiarygodne konta

Dajemy możliwość realizacji kampanii w dwóch wariantach – z udzieleniem danych dostępowych do kont na forach po zakończeniu zlecenia lub bez udzielenia dostępu. W pierwszej opcji posty umieszczamy na nowo utworzonych kontach. Zanim pojawi się post z linkiem, piszemy kilka postów neutralnych w różnych wątkach, by kampania wyglądała maksymalnie wiarygodnie. Po zakończeniu, konta przechodzą na Twoją własność. W drugim wariancie posty pojawią się na naszych kontach, które były zakładane na przestrzeni lat 2015-2019.

Tematycznie powiązane miejsca wolne od SPAMu

Linki umieszczamy wyłącznie w tematycznie powiązanych wątkach na forach internetowych. Są to miejsca wolne od SPAMu, odwiedzane przez użytkowników. Dzięki temu z pozyskanych przez nas linków zdobędziesz wartościowy ruch na swoją witrynę docelową.

Wiarygodne i naturalne posty

Pisane przez nas posty na forach są maksymalnie wiarygodne i naturalne. Nie tworzymy krótkich, lakonicznych wiadomości, tylko w pełni wartościowe komentarze, dzięki którym udaje nam się pozyskać linki z forów, na których większość postów z linkami jest usuwana.

Raport po zakończonej kampanii

Po zakończeniu działań otrzymasz szczegółowy raport z wykonanych prac (z dostępem do kont lub bez dostępu w zależności od wybranego wariantu). Wraz z raportem dostajesz 7-dniową gwarancję na to, że pozyskane przez nas linki nie znikną. Jeśli znikną, zastąpimy je nowymi.

Co nas wyróżnia?

Wyselekcjonowane fora

W naszej bazie znajduje się około 50 polskich forów internetowych. Nie pozyskujemy linków z miejsc zaatakowanych przez roboty. Stale aktualizujemy bazy, by nie pojawiały się w nich fora wypełnione SPAMem.

Indywidualne podejście

Każda firma i każda usługa jest inna. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego przed przystąpieniem do realizacji kampanii, dogłębnie poznajemy produkt lub usługę, którą mamy aktywnie promować.

Nastawienie na efekt

Naszym głównym celem jest efekt w postaci wzrostu sprzedaży, wartościowego ruchu oraz rozpoznawalności Twojej marki.

Doradztwo

Jeśli masz wątpliwość, którą z poniższych opcji powinieneś wybrać, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością doradzimy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie.

Oferta marketingu szeptanego


Z dostępem do kont

Bez dostępu do kont

Po realizacji zamówienia, konta na forach przechodzą na Twoją własność.Po realizacji zamówienia, konta nie przechodzą na Twoją własność.
Do każdej kampanii zakładamy osobne konta na powiązanych tematycznie forach internetowych.Dysponujemy bazą około 200 kont z historią nawet od 2015 roku na 50 różnych polskich forach.
Każde konto jest personalizowane – avatar i podpis.Wybieramy tematycznie powiązane fora internetowe.
Każdym kontem piszemy najpierw 4 neutralne posty w różnych tematach, by kampania wyglądała naturalnie.W naszej bazie znajdują się konta na forach z takich branż jak dom, budownictwo, motoryzacja, zdrowie, uroda, moda, biznes, czy IT.
Na koniec umieszczamy post z linkiem do promowanego produktu, usługi lub marki.Umieszczamy post z linkiem do promowanego produktu, usługi lub marki.
Otrzymujesz 7 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu.Otrzymujesz 7 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu.

12 PLN netto / szt.

6 PLN netto / szt.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.

FAQ

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany inaczej może być nazywany buzz marketingiem lub marketingiem dyskusji. To działania polegające na zwiększeniu rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki temu narzędziu można także promować poszczególne produkty lub usługi przedsiębiorstwa. Metoda ta polega na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą przekazu. Kampanie marketingu szeptanego mają na celu wywołanie dyskusji na temat produktu, usługi lub przedsiębiorstwa.

Jak robić marketing szeptany?

Poprawne prowadzenie kampanii marketingu szeptanego wymaga odpowiednio dużego doświadczenia. Bez tego elementu istnieje ryzyko narażenia swojej marki na uszczerbek na wizerunku. Do skutecznego prowadzenia buzz marketingu na forach internetowych trzeba znać regulamin oraz zwyczaje poszczególnych społeczności. Nie ryzykuj samodzielnego prowadzenia kampanii marketingu dyskusji i zleć to profesjonalistom w tej dziedzinie.

Czy marketing dyskusji musi być drogi?

Odpowiednie przygotowanie akcji promocyjnej, zapoznanie się z produktem lub usługą oraz czas poświęcony na jej rzetelną realizację wymaga odpowiedniego budżetu. Co więcej, posty muszą być naturalne i odpowiednio długie. Musi się to bezpośrednio przełożyć na cenę. Dlatego nie łudź się – za 2 zł nie da się prowadzić dobrej jakościowo kampanii marketingu szeptanego.