Zwiększenie świadomości marki to jeden z podstawowych czynników wpływających na sukces firmy. Dotyczy to także Internetu. Choć coraz więcej konsumentów regularnie dzieli się swoją opinią, to jednak nadal wielu z nich wystawia komentarz dopiero wtedy, gdy się zawiedzie na danej usłudze lub produkcie.
Dlatego właśnie warto skorzystać z naszej usługi marketingu szeptanego (inaczej zwanego buzz marketingiem lub marketingiem dyskusji) na polskich forach internetowych. Zdobędziemy dla Ciebie linki z zadbanych, niezaspamowanych miejsc.
Poza rozgłosem w Sieci zdobędziesz także mocne linki, które zwiększą Twoją widoczność w wyszukiwarce Google.

Jakie korzyści płyną ze stosowania marketingu dyskusji?
Świadomość marki
Świadomość marki to ważny czynnik wpływający na sukces. Problem z rozpoznaniem mają szczególnie młode oraz małe przedsiębiorstwa. Realizacja skutecznej kampanii buzz marketingu spowoduje, że problem ten przestanie dotyczyć Ciebie.
Promowanie oferty
Jedną z głównych zalet marketingu dyskusji jest aktywne promowanie produktów oraz usług Twojego przedsiębiorstwa. W prosty sposób prowadzi to do zwiększenia sprzedaży oraz konwersji.
Mocne linki
Dodatkowym atutem tej formy promocji jest pozyskanie mocnych linków do Twojej witryny z tematycznie powiązanych polskich forów internetowych. Dzięki nim zwiększy się pozycja danej podstrony w wyszukiwarce.
Co nas wyróżnia?
Wyselekcjonowane fora
W naszej bazie znajduje się około 50 polskich forów internetowych. Nie pozyskujemy linków z miejsc zaatakowanych przez roboty. Stale aktualizujemy bazy, by nie pojawiały się w nich fora wypełnione SPAMem.
Indywidualne podejście
Każda firma i każda usługa jest inna. Zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego przed przystąpieniem do realizacji kampanii, dogłębnie poznajemy produkt lub usługę, którą mamy aktywnie promować.
Nastawienie na efekt
Naszym głównym celem jest efekt w postaci wzrostu sprzedaży, wartościowego ruchu oraz rozpoznawalności Twojej marki.
Doradztwo
Jeśli masz wątpliwość, którą z poniższych opcji powinieneś wybrać, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością doradzimy Ci najbardziej optymalne rozwiązanie.
Oferta marketingu szeptanego
Z dostępem do kont | Bez dostępu do kont |
---|---|
Po realizacji zamówienia, konta na forach przechodzą na Twoją własność. | Po realizacji zamówienia, konta nie przechodzą na Twoją własność. |
Do każdej kampanii zakładamy osobne konta na powiązanych tematycznie forach internetowych. | Dysponujemy bazą około 200 kont z historią nawet od 2015 roku na 50 różnych polskich forach. |
Każde konto jest personalizowane – avatar i podpis. | Wybieramy tematycznie powiązane fora internetowe. |
Każdym kontem piszemy najpierw 4 neutralne posty w różnych tematach, by kampania wyglądała naturalnie. | W naszej bazie znajdują się konta na forach z takich branż jak dom, budownictwo, motoryzacja, zdrowie, uroda, moda, biznes, czy IT. |
Na koniec umieszczamy post z linkiem do promowanego produktu, usługi lub marki. | Umieszczamy post z linkiem do promowanego produktu, usługi lub marki. |
Otrzymujesz 7 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu. | Otrzymujesz 7 dni gwarancji na pozyskane linki od dnia wysłania raportu. |
12 PLN netto / szt. | 6 PLN netto / szt. |
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz fakturę proforma. Po jej opłaceniu wystawimy właściwą fakturę i przystąpimy do realizacji.
FAQ
Czym jest marketing szeptany?
Marketing szeptany inaczej może być nazywany buzz marketingiem lub marketingiem dyskusji. To działania polegające na zwiększeniu rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. Dzięki temu narzędziu można także promować poszczególne produkty lub usługi przedsiębiorstwa. Metoda ta polega na bezpośrednim kontakcie z odbiorcą przekazu. Kampanie marketingu szeptanego mają na celu wywołanie dyskusji na temat produktu, usługi lub przedsiębiorstwa.
Jak robić marketing szeptany?
Poprawne prowadzenie kampanii marketingu szeptanego wymaga odpowiednio dużego doświadczenia. Bez tego elementu istnieje ryzyko narażenia swojej marki na uszczerbek na wizerunku. Do skutecznego prowadzenia buzz marketingu na forach internetowych trzeba znać regulamin oraz zwyczaje poszczególnych społeczności. Nie ryzykuj samodzielnego prowadzenia kampanii marketingu dyskusji i zleć to profesjonalistom w tej dziedzinie.
Czy marketing dyskusji musi być drogi?
Odpowiednie przygotowanie akcji promocyjnej, zapoznanie się z produktem lub usługą oraz czas poświęcony na jej rzetelną realizację wymaga odpowiedniego budżetu. Co więcej, posty muszą być naturalne i odpowiednio długie. Musi się to bezpośrednio przełożyć na cenę. Dlatego nie łudź się – za 2 zł nie da się prowadzić dobrej jakościowo kampanii marketingu szeptanego.