Jaki efekt przyniesie kampania pozycjonowania strony?


Wzrost pozycji słów kluczowych

Główne działania skupimy na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła, co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.

Wzrost widoczności

Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych nie jest jedynym celem. Drugą kwestią, o którą zadbamy, jest stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe związane z Twoją działalnością.

Większe grono potencjalnych Klientów

Kampanię tworzymy po to, by doprowadzić do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. To z kolei przekłada się na stały wzrost sprzedaży.

Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?


Poniżej prezentujemy kilka przykładów obrazujących efekty naszej pracy dla serwisów internetowych z różnych branż. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.

Przykład 1 - NIEWIELKI SKLEP INTERNETOWY

Wykres prezentuje liczbę fraz widocznych w TOP50 w Google. Współpracę rozpoczęliśmy właściwie od zera w kwietniu 2022 roku, przy najniższym pakiecie cenowym. Projekt rozwijał się stabilnie. W grudniu 2022 roku pojawiła się spora aktualizacja algorytmu Google. Szybko dostosowaliśmy nasze metody działania do zmian i właściwie od razu, na początku 2023 roku, witryna gwałtownie ruszyła do góry.Na wykresie znajduje się liczba fraz widoczna w TOP50 w Google. Zaczęliśmy współpracę właściwie od zera w kwietniu 2022 przy najniższym pakiecie cenowym. Projekt rozwijał się stabilnie. W grudniu 2022 mieliśmy sporą aktualizację algorytmu Google. Szybko dostosowaliśmy nasze sposoby działania i właściwie od razu, na początku roku 2023, witryna gwałtownie ruszyła do góry.

Przykład 1 – NIEWIELKI SKLEP INTERNETOWY - Efekty w ciągu roku pracy: Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP10 Google o 1950%. Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP50 Google o 12900%. Wzrost liczby użytkowników z Google o 900%. Wzrost sprzedaży o 323%

Przykład 2 - DUŻY SKLEP INTERNETOWY

Poniżej widać kwotę przychodów sklepu w ujęciu miesięcznym. Prace nad optymalizacją serwisu rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 roku, przy najwyższym pakiecie cenowym. W ciągu pół roku sprzedaż w sklepie wzrosła dwukrotnie.

Poniżej widać kwotę przychodów w ujęciu miesięcznym. Prace rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 przy najwyższym pakiecie cenowym. W ciągu pół roku sprzedaż skoczyła dwukrotnie.

Przykład 2 – DUŻY SKLEP INTERNETOWY - W ciągu nieco ponad roku pracy: Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP10 Google o 71%, Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP50 Google o 92%, Wzrost liczby użytkowników z Google o 159%, Wzrost sprzedaży z Google o 231%

Przykład 3 - niewielka wizytówka firmowa

Na wykresie znajduje się liczba użytkowników, którzy trafili na stronę z wyszukiwarki Google (w ujęciu miesięcznym). Prace zaczynaliśmy niemal od zera w drugiej połowie 2020 roku, przy najniższym pakiecie cenowym. W niespełna rok znacznie zwielokrotniliśmy liczbę użytkowników na stronie.

Na wykresie znajduje się liczba użytkowników z Google w ujęciu miesięcznym. Prace zaczynaliśmy niemal od zera w drugiej połowie 2020 roku przy najniższym pakiecie cenowym. W niespełna rok zwielokrotniliśmy liczbę użytkowników na stronie

Przykład 3 – niewielka wizytówka firmowa - W ciągu niespełna roku pracy: Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP10 Google o 1500%. Wzrost liczby fraz kluczowych w TOP50 Google o 850%. Wzrost liczby użytkowników z Google o 859%

Analiza fraz kluczowych

Odpowiedni dobór fraz kluczowych to fundament zapewniający sukces całej kampanii. Źle dobrane frazy sprawiają, że nie uzyskujesz satysfakcjonujących pozycji, wartościowych użytkowników, konwersji i sprzedaży. To element, do którego podchodzimy ze szczególną pieczołowitością – analizując konkurencję, obecną sytuację w SERPach (czyli organicznych wynikach wyszukiwania) oraz docelową domenę.

Kompleksowy audyt i optymalizacja serwisu

Dostarczanie nowych treści na stronę

Kolejnym etapem jest przygotowanie nowych treści na stronę. Niestety, często spotykamy się z sytuacją, w której na portalu brakuje np. opisów kategorii, a opisy produktów zostały skopiowane lub brzmią niemal tak samo. Unikalność treści oraz jej wysoki poziom merytoryczny to jeden z ważniejszych czynników w procesie pozycjonowania serwisu. Uzupełnimy wszelkie braki Twojej strony w tym zakresie.

Prowadzenie kampanii pozyskiwania linków

Monitoring i analiza wyników

Każdy przypadek jest inny, a każda strona internetowa będzie wymagać innych działań, a algorytm Google stale ewoluuje. Metody świetnie sprawdzające się w przypadku jednej witryny, niekoniecznie zadziałają dla drugiej. Z tego powodu stale monitorujemy efekty naszej pracy, a w razie konieczności – modyfikujemy strategię. Ze względu na tę zmienność warunków, zdarza się, że na pierwsze realne efekty pozycjonowania trzeba poczekać nawet pół roku.

Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?

Zaoszczędzisz czas

Nie będziesz dłużej działać po omacku i zgadywać, które frazy kluczowe podniosą ruch, a które nie mają znaczenia. Nie będziesz testować metod pozycjonowania, aby sprawdzić, które pozwalają odnieść sukces, a które szkodzą witrynie. Wszystko to zrobimy za Ciebie, żebyś mógł skupić się na rozwoju Twojego biznesu.

Oszczędzasz pieniądze

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to też metoda, w której sukces łatwiej zmierzyć – jest bardziej skalowalna i wyżej konwertująca. Potraktuj kampanię SEO jako inwestycję, a nie koszt.

Rozwiniesz biznes

Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google, dzięki czemu będzie trafiać na nią coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Skuteczna kampania SEO sprawi, że Twój biznes zacznie się stabilnie rozwijać.

Jak przeprowadzamy kampanie SEO?


Wypełnij formularz znajdujący się na dole tej strony i przekaż nam wszystkie niezbędne informacje.

W odpowiedzi prześlemy Ci wstępny kosztorys współpracy.

Po uzgodnieniu warunków umowy i jej podpisaniu, przystąpimy do analizy fraz kluczowych.

W porozumieniu z Tobą wybierzemy ostateczne frazy.

Wykonamy wszelkie niezbędne audyty, optymalizację i rozpoczniemy linkowanie.

Co miesiąc przeanalizujemy efekty, a w razie konieczności zmodyfikujemy strategię działania.

Garść statystyk…

Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?

Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.

ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania

Jak długą treść tworzyć?

Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.

Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę

Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń

Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).

Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych

Pro
Od 3499 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla dużych sklepów internetowych, dużych firm i korporacji


W pakiecie 50 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 90 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Medium
Optymalny wybór
Od 1749 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla sklepów internetowych i mniejszych firm działających ogólnokrajowo


W pakiecie 30 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 50 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Standardowo umowa na czas nieokreślony 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Standard
Od 1169 PLN netto
miesięcznie
Idealny dla mniejszych firm działających lokalnie


W pakiecie 15 fraz kluczowych


Pełen pakiet audytów i optymalizacja


Optymalizacja obecnych na stronie tekstów do 20 000 znaków


Szeroka kampania pozyskiwania linków


Comiesięczne szczegółowe raporty pozycji, widoczności oraz ruchu w Google Analytics


Standardowo umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia

Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Jeżeli żaden z zaproponowanych pakietów Cię nie satysfakcjonuje, zapraszamy do kontaktu celem indywidualnej wyceny.

Wypełnij poniższy formularz

Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.