Zadbaj o to, by Twoja strona weszła na szczyt Google
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron internetowych, którym zapewniamy wysokie miejsca w rankingu Google. Zoptymalizujemy Twój serwis lub sklep, dzięki czemu nie tylko stanie się rozpoznawalny w sieci, ale przede wszystkim zapewni Ci większe przychody.
👉 Podniesiemy ranking Google
Dzięki zastosowanym przez nas metodom, Twoja strona znajdzie się na szczycie listy Google. Skuteczny proces SEO wymaga wielotorowych działań, które pozwalają wynieść witrynę na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
👉 Konkretny zwrot z inwestycji
Pozycjonowanie, w zestawieniu z pozostałymi formami marketingu sieciowego, wyróżnia się jednym z najwyższych wskaźników zwrotu z inwestycji. Przekonaj się sam, że jesteśmy w stanie zwiększyć ruch na Twojej stronie, dzięki celowanym frazom i słowom kluczowym.
👉 Zawsze będziesz wiedział, co dzieje się na twojej stronie
Niezależnie od etapu współpracy będziesz wiedział, co dzieje się z Twoją stroną i jak nasze działania wpływają na jej pozycję w Google. Wszystko dzięki kompleksowym raportom przesyłanym co miesiąc na Twój adres email.
Jaki efekt przyniesie kampania pozycjonowania strony?
Wzrost pozycji słów kluczowych
Główne działania skupimy na wypozycjonowaniu wybranych przez Ciebie fraz kluczowych. Ich pozycja będzie sukcesywnie rosła, co wiąże się ze wzrostem ilości potencjalnych Klientów.
Wzrost widoczności
Wzrost pozycji konkretnych słów kluczowych nie jest jedynym celem. Drugą kwestią, o którą zadbamy, jest stały wzrost widoczności Twojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania na inne słowa kluczowe związane z Twoją działalnością.
Większe grono potencjalnych Klientów
Kampanię tworzymy po to, by doprowadzić do zwiększenia grona potencjalnych Klientów, którzy trafiają na Twoją stronę internetową. To z kolei przekłada się na stały wzrost sprzedaży.
Jakie są rzeczywiste rezultaty naszej pracy?
Poniżej prezentujemy kilka przykładów obrazujących efekty naszej pracy dla serwisów internetowych z różnych branż. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi referencjami oraz opiniami w wizytówce Google.
Przykład 1 - NIEWIELKI SKLEP INTERNETOWY
Wykres prezentuje liczbę fraz widocznych w TOP50 w Google. Współpracę rozpoczęliśmy właściwie od zera w kwietniu 2022 roku, przy najniższym pakiecie cenowym. Projekt rozwijał się stabilnie. W grudniu 2022 roku pojawiła się spora aktualizacja algorytmu Google. Szybko dostosowaliśmy nasze metody działania do zmian i właściwie od razu, na początku 2023 roku, witryna gwałtownie ruszyła do góry.

Przykład 2 - DUŻY SKLEP INTERNETOWY
Poniżej widać kwotę przychodów sklepu w ujęciu miesięcznym. Prace nad optymalizacją serwisu rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 roku, przy najwyższym pakiecie cenowym. W ciągu pół roku sprzedaż w sklepie wzrosła dwukrotnie.

Przykład 3 - niewielka wizytówka firmowa
Na wykresie znajduje się liczba użytkowników, którzy trafili na stronę z wyszukiwarki Google (w ujęciu miesięcznym). Prace zaczynaliśmy niemal od zera w drugiej połowie 2020 roku, przy najniższym pakiecie cenowym. W niespełna rok znacznie zwielokrotniliśmy liczbę użytkowników na stronie.

Co wchodzi w skład usługi pozycjonowania twojego serwisu?
Co zyskasz dzięki kompleksowej obsłudze SEO?
Zaoszczędzisz czas
Nie będziesz dłużej działać po omacku i zgadywać, które frazy kluczowe podniosą ruch, a które nie mają znaczenia. Nie będziesz testować metod pozycjonowania, aby sprawdzić, które pozwalają odnieść sukces, a które szkodzą witrynie. Wszystko to zrobimy za Ciebie, żebyś mógł skupić się na rozwoju Twojego biznesu.
Oszczędzasz pieniądze
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest tańsze niż tradycyjne metody promocji. Jest to też metoda, w której sukces łatwiej zmierzyć – jest bardziej skalowalna i wyżej konwertująca. Potraktuj kampanię SEO jako inwestycję, a nie koszt.
Rozwiniesz biznes
Twoja strona będzie coraz lepiej widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania Google, dzięki czemu będzie trafiać na nią coraz większa liczba potencjalnych Klientów. Skuteczna kampania SEO sprawi, że Twój biznes zacznie się stabilnie rozwijać.
Garść statystyk…
Ile procent kliknięć zgarnia strona na 1 miejscu w Google?
Jak podaje Searchenginejournal.com, strona znajdująca się na pierwszym miejscu w organicznych wynikach wyszukiwania Google na daną frazę kluczową, zbiera średnio aż 32,5% ruchu z tej frazy. Właśnie dlatego tak istotnym jest dążenie do możliwie jak najwyższego miejsca. Im niżej jesteśmy, tym mniejszy procent ruchu do nas trafi. Absolutnym minimum jest pierwsza strona wynikowa.
ruchu zgarnia strona na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania
Jak długą treść tworzyć?
Algorytm Google już dawno odszedł od premiowania stron o niskiej zawartości merytorycznej i małej ilości tekstu. Jak podaje serwis Backlinko.com, strona będąca w TOP10 Google na zadaną frazę miała średnio 1890 słów. To dowodzi, że opłaca się w dzisiejszych czasach tworzyć obszerne treści, które dogłębnie wyczerpują temat.
Średnia ilość słów strony będącej w TOP10 Google na zadaną frazę
Zadbaj o niski współczynnik odrzuceń
Z tego samego badania przeprowadzonego przez Backlinko.com wynika, że strony o niższym współczynniku odrzuceń mają większe szanse na znalezienie się wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że algorytm Google lubi premiować strony z angażującymi treściami wysokiej jakości, które satysfakcjonują użytkownika (tzw. RankBrain).
Obniżaj współczynnik odrzuceń poprzez tworzenie angażujących treści

Pakiety kompleksowego pozycjonowania stron internetowych
Podane kwoty są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Wypełnij poniższy formularz
Po wysłaniu formularza otrzymasz bezpłatną, niezobowiązującą i szczegółową wycenę.